کد خبر: ۲۸۶۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۹ آذر ۱۳۹۳
گروه بین الملل: در حالی که عموما بازار خودروهای خارجی اروپا در اختیار جی ام و فورد است اما آمار ماه گذشته نشان می دهد که فیات کرایسلر توانسته رشد مناسبی داشته باشد و بالاتر از بقیه خودرو سازان دیترویتی قرار بگیرد.

افزایش فروش جیپ در اروپای غربی

گروه بین الملل: در حالی که عموما بازار خودروهای خارجی اروپا در اختیار جی ام  و فورد است اما آمار ماه گذشته نشان می دهد که فیات کرایسلر توانسته رشد مناسبی داشته باشد و بالاتر از بقیه خودرو سازان دیترویتی قرار بگیرد.

به گزارش خبر خودرو، در حالی که جی ام و فورد عملکرد خوبی در پنج بازار اصلی اروپای غربی نداشته اند، جیپ توانست فروش خوبی را در ماه نوامبر به ثبت برساند. جیپ که هم اکنون تحت مالکیت فیات کرایسلر فعالیت می کند، ماه گذشته با رشدی دو برابری قریب به 4600 دستگاه از محصولاتش را به فروش رساند.

این برند موفق شد در طی یازده ماه سپری شده از سال با جهشی 58 درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 31600 دستگاه از تولیداتش را روانه بازار اروپای غربی کند.

همچنین انتظار می رود با ورود شاسی بلند جدید Renegade این آمار با شیب سریع تری رشد پیدا کند و حجم بالایی ار تقاضاها برای جیپ را در پی داشته باشد.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"