کد خبر: ۲۸۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۱ دی ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، محدودیتهای ترافیکی در محورهای منتهی به مشهد که از دیروز آغاز شده است و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

محدودیت ترافیکی در جاده های مشهد

به گزارش خبر خودرو، محدودیتهای ترافیکی در محورهای منتهی به مشهد که از دیروز آغاز شده است و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

رییس پلیس راه خراسان رضوی امروز گفت : با توجه به حجم سفر زائران و مسافران و از جمله زائرین پیاده امام رضا (ع) در محورهای قوچان، سبزوار و تربت حیدریه به سمت مشهد و بر عکس، از ساعت هفت الی 20  دوشنبه اول دی و از هفت صبح روز سه شنبه دوم دی تا هفت صبح روز چهارشنبه سوم دی ، محدودیتهای ترافیکی در این محورها اعمال می شود.

سرهنگ محمد صفایی گفت : در این مدت تردد خودروهای سنگین و نیمه سنگین به جز خودروهای حمل کالاهای فاسد شدنی در این محورها ممنوع است.

وی افزود : هم اکنون در همه محورهای استان ترافیک پرحجم و روان است و فقط محدوده سنگ بست در محور فریمان ترافیک سنگین دارد.

وی با اشاره به حضور پرشور کاروان های زائرین پیاده امام رضا (ع)در محورهای مواصلاتی منتهی به مشهد گفت: از جمعه گذشته تا آخرصفر برای سهولت در عزیمت کاروانهای پیاده در محور ملک آباد به سمت مشهد، از تردد خودروها جلوگیری می شود و فقط برای حرکت این کاروانهای پیاده اختصاص یافته است.

رییس پلیس راه خراسان رضوی با اشاره به بارش باران و برف، مه گرفتگی در جاده ها و نقاط کوهستانی و لغزندگی سطح محورهای مواصلاتی، از رانندگان خواست ، با رعایت قوانین و مقررات از بروز سوانح احتمالی جلوگیری کنند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"