کد خبر: ۲۸۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، رئیس انجمن قطعه سازان اصفهان گفت: خوشبختانه در سال جاری تولید واحد های صنعت قطعه سازی این شهر رشد 70 درصدی داشته است.

نگاه امیدوارانه صنعت قطعه سازی اصفهان به آینده

به گزارش خبر خودرو، رئیس انجمن قطعه سازان اصفهان گفت: خوشبختانه در سال جاری تولید واحد های صنعت قطعه سازی این شهر رشد 70 درصدی داشته است.

احمدی در گفتگو با خبر نگار خبرخودرو با بیان اینکه دریافت مطالبات قطعه سازان اصفهان از برخی شرکت های خودرو ساز نسبت سال گذشته بهتر بوده است گفت: برخی از شرکت های خودرو ساز نیز مطالبات خود را بموقع پرداخت نمی کنند که امیدواریم با رفع مشکلات آنها کسری نقدینگی واحدهای قطعه سازی نیز برطرف گردد.

وی با اشاره به اینکه حلقه مفقوده صنعت، رشد تکنولوژی ماشین سازی است افزود: دولت باید سوبسید اصلی را برای پیشرفت تکنولوژی در این صنعت اختصاص دهد.

وی تصریح کرد: زمانی که تکنولوژی ماشین سازی در کشور وجود داشته باشد می توانیم در تکنولوژی روز دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم و این موضوع توسعه صادرات را نیز در پی خواهد داشت.

وی اظهار داشت: از صنعت  قطعه سازی و در کل خودرو سازی نمی توان پیشرفت جهشی را انتظار داشت بلکه رشد و پیشرفت در این صنعت مستلزم صبر و حوصله است.

رئیس انجمن قطعه سازی اصفهان گفت: راه حل جبران کیفیت خودرو ، واردات بی رویه آن با ارز مبادلاتی نیست بلکه رفع موانع تولید داخلی و بهبود تولید داخلی است.

وی در خاتمه عنوان کرد: با توجه به حجم اشتغالزایی صنعت خودرو و قطعه سازی ، باید توجه ویژه ای به این بخش داشت و نگاه ما به آینده صنعت قطعه سازی امیدوارانه است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"