کد خبر: ۲۸۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۷ دی ۱۳۹۳
گروه بین الملل: شاسی بلند کوروس 3 سیتی حتی تا قبل از رونمایی رسمی آن در نمایشگاه خودروی گوانگژو ماه گذشته مورد توجه قرار داشت.

عرضه شاسی بلند کوروس 3 سیتی در چین

گروه بین الملل: شاسی بلند کوروس 3 سیتی حتی تا قبل از رونمایی رسمی آن در نمایشگاه خودروی گوانگژو ماه گذشته مورد توجه قرار داشت.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که بر اساس هاچ بک کوروس 3 ساخته شده نسخه ای با ظاهر تهاجمی تر است که البته به عنوان یک آفرود محسوب نمی شود.

این خودرو با قیمت پایه 22388 دلار برای نسخه پایه اکتیو و 28874 دلار برای نسخه ممتاز اگزایت (Excite) با گیربکس اتوماتیک دو کلاجه شش سرعته در چین عرضه شده است.

بدنه این خودرو دارای طراحی دو رنگ با پانل های مشکی، لوله اگزوز دوقلو، دیفیوزر نقره ای مات در جلو و رکاب های در با همین رنگ در جلو است. این خودرو در چهار نسخه اکتیو، استایل، استایل پلاس و اگزایت موجود خواهد بود.

در حالی که نسخه ممتاز اگزایت این خودرو دارای ویژگی هایی همچون چراغ های جلوی زنون، ورودی بدون کلید و دکمه استارت، دوربین پارک معکوس، رینگ های 18 اینچی و غیره است، نسخه اکتیو آن فاقد تجهیزات استاندارد است. رینگ های آلیاژی 17 اینچی، سیستم صوتی دارای بلوتوث، چراغ های جلوی Follow-me-home، لامپ های ترکیبی LED و غیره به صورت استاندارد در این خودرو ارائه می شوند.

نیروی این خودرو از موتور 1.6 لیتری توربوشارژ بنزینی با قدرت 156 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتون متر تامین می شود. این موتور در نسخه اکتیو و استایل به صورت استاندارد به گیربکس دستی شش سرعته متصل است و در نسخه های دیگر آن با گیربکس اتوماتیک دو کلاجه شش سرعته ارائه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"