کد خبر: ۲۸۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۰۹ دی ۱۳۹۳

فراهم شدن بستر ارائه خدمات پس از فروش به 11 خودروي جديد سايپا در سال جاري

به گزارش خبر خودرو، مديرعامل سايپايدك در مراسم رونمايي از محصول جديد سايپا از فراهم شدن بستر ارائه خدمات پس از فروش به 11 خودروي جديد گروه سايپا در شبكه نمايندگي‌ها در سال جاري خبر داد و گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، خريداران خودروهاي جديد با هيچ مشكلي در زمينه خدمات پس از فروش و قطعات يدكي روبرو نخواهند شد.

مهندس مصطفي وحيدزاده در مراسم رونمايي از خودروي جديد برليانس با بيان اين مطلب اظهار كرد: وظيفه ما به عنوان متولي ارائه خدمات پس از فروش به خودروهاي سايپا، اين است كه با ارائه خدمات خوب، اعتبار برند سايپا را افزايش دهيم. در اين مسير، نمايندگي‌ها كه رفيق و شريك تجاري سايپا محسوب مي‌شوند نقش مهمي بر عهده دارند.

وي ادامه داد: مشاركت با شركاي خارجي از سياست‌هاي گروه سايپا است و اين خودرو كه در پارس خودرو توليد مي‌شود مي‌تواند جايگاه و سهم فروش سايپا در بازار را ارتقا دهد.

مديرعامل سايپايدك با اشاره به اعمال دقت‌ و توجه فراوان در انتخاب محصولات جديد، افزود: به منظور ارائه خدمات مناسب به خودروهاي جديد، آموزش‌هاي لازم به شبكه ارائه شده و تجهيزات، ابزار مخصوص و قطعات يدكي نيز تامين شده است. همچنين خدمات اين محصول جديد در 30 نمايندگي منتخب به مشتريان ارائه خواهد شد كه اين تعداد به تدريج افزايش خواهند يافت.

مهندس وحيدزاده با اعلام اينكه  هيچ خودرويي در گروه سايپا بدون اينكه از قبل زمينه‌هاي خدمات پس از فروش آن فراهم شده باشد روانه بازار فروش نخواهد شد، گفت: شبكه نمايندگي‌هاي سايپا همواره موجب سربلندي ما بوده‌اند چراكه برند سايپا را از آن خود مي‌دانند و با وجود سختي‌ها و گرفتاري‌هاي فراوان، براي ارائه خدمات و تداوم خوش‌نامي سايپا از جان و دل مايه مي‌گذارند.

وي تاكيد كرد: برند سايپا، بزرگ و موفق است و همه ما براي ارتقاء جايگاه آن به طور مضاعف تلاش خواهيم كرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"