کد خبر: ۲۹۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۷ دی ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به تصویب اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در شورای ترافیک شهرستان کرج گفت: متاسفانه طی سال های گذشته شاهد افزایش بی رویه تعداد خودروهای شخصی در شهرستان کرج بوده ایم به همین منظور برای سومین سال متوالی اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در اسفند ماه به تصویب شورای ترافیکی شهرستان کرج رسید .

اجرای طرح تردد زوج و فرد خودرو ها در کرج تا پایان امسال

به گزارش خبرخودرو، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به تصویب اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در شورای ترافیک شهرستان کرج گفت: متاسفانه طی سال های گذشته شاهد افزایش بی رویه تعداد خودروهای شخصی در شهرستان کرج بوده ایم به همین منظور برای سومین سال متوالی اجرای طرح تردد زوج و فرد خودروها در اسفند ماه به تصویب شورای ترافیکی شهرستان کرج رسید .

احمد افضلی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو در خصوص وضعیت ترافیک این استان خاطر نشان کرد: اگر شرایط ترافیکی شهر به همین منوال ادامه یابد ، با دستگاه های مربوطه خصوصا پلیس و شورای ترافیکی استان هماهنگ شده و طرح تردد زوج و فرد خودروها به صورت ساعتی در زمان پیک ترافیک اجرا می گردد.

وی تصریح کرد: این طرح در جهت رفاه حال مردم و جلوگیری از تردد خودروهای تک سرنشین در نقاط پر ترافیک اجرا می شود.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری کرج گفت: در سال هایی که این طرح در شهرستان کرج اجرا شد ، شهروندان و تاکسیرانان از وضعیت به وجود آمده رضایت داشتند و خواستار اجرای این طرح در تمام طول سال شدند ولی متاسفانه فعلا امکان اجرای این طرح در همه روزهای سال وجود ندارد.

احمد افضلی خاطر نشان کرد: افزایش بی رویه تردد خودروهای شخصی در این شهرستان باعث ایجاد مشکلات ترافیکی شده است. هم اکنون حدود 20 درصد خودروهایی که داخل این شهرستان در حال تردد هستند پلاک تهران دارند.

وی در خصوص نظارت بر اجرای این طرح گفت: در حال حاضر این طرح با نظارت پلیس و به صورت فیزیکی انجام می گردد و در آینده نیز نظارت از طریق دوربین را در برنامه خواهیم داشت.

معاون حمل ونقل وترافیک در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک با اجرای این طرح در روزهای پایانی سال شاهد ترافیک کمتری در خیابان ها و معابر اصلی شهرستان کرج خواهیم بود و قطعا مردم راحت تر به امور خود رسیدگی خواهند کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"