کد خبر: ۲۹۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۳

شاهد رشد بسیار خوبی در زامیاد هستیم

به گزارش خبر خودرو، مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در بازدید از شرکت زامیاد گفت: باید با استفاده از تجارب و دانش فنی، روند پروژه‌های توسعه‌ای را در جهت ارتقا نام و جایگاه زامیاد گسترش دهیم.

سعید مدنی- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، از سالن‌های پرس، رنگ، اطاق ‌سازی، مونتاژ سبک و سنگین و پروژه توسعه سالن رنگ و خط تولید وانت پادرا بازدید کرد.

مدنی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای شرکت زامیاد به‌ویژه سالن رنگ پادرا، محصول جدید شرکت زامیاد، آن را مثبت ارزیابی کرد و گفت: یکی از نقاط ضعف گروه خودروسازی سایپا در سالیان گذشته مسئله توسعه محصول بوده است که با توجه به اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در گروه و تغییراتی که انجام ‌شده است، شاهد رشد بسیار خوبی هستم.

وی افزود: شرکت زامیاد با مدیریت مهندس حمیدی رشد شایان توجه ای را در بخش  توسعه‌ای داشته است به صورتی که می‌توان گفت گام رو به جلویی، در راستای استراتژی کلان گروه خودروسازی سایپا برداشته‌ است و امیدوارم هر چه زودتر حاصل این زحمات و تلاش‌ها را در تولید و عرضه محصولات جدید در گروه سایپا، شاهد باشیم.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا همزمان با برگزاری نخستین هم‌اندیشی میان مدیریت ارشد و تلاشگران عرصه تولید در زامیاد گفت: مدیرعامل زامیاد همواره یکی از پیشگامان در عرصه ارتباط و تعامل بارده‌های مختلف کارکنان بوده که البته این امر خود یکی از عوامل موفقیت ایشان است. ما همواره تلاش و دغدغه اصلی خود را بر این اصل معطوف کرده‌ایم که با توجه به شرایط و مشکلات ناشی از اقتصاد کشور، رفاه نسبی را برای یکایک کارکنان و تلاشگران گروه خودروسازی سایپا فراهم آوریم.

مهندس مدنی در پایان خطاب به کارکنان شرکت زامیاد به‌عنوان یکی از نخستین خودروسازان تجاری کشور، بیان داشت: ما به‌عنوان صنعت گران ایران، باید تلاش و کوشش فراوان را پیشه کنیم تا با استفاده از تجارب و دانش فنی خودروسازان داخلی و خارجی، روند پروژه‌های توسعه‌ای را گسترش داده تا بتوانیم نام و جایگاه زامیاد را در میان خودروسازان تجاری ارتقا دهیم.

  

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"