کد خبر: ۲۹۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فیس لیفت هوندا CR-V مدل 2015 که اواخر سال گذشته در تایلند معرفی شد با قیمت 38765 دلار به بازار مالزی راه یافته است.

فیس لیفت هوندا CR-V به بازار مالزی راه یافت

گروه بین الملل: فیس لیفت هوندا CR-V مدل 2015 که اواخر سال گذشته در تایلند معرفی شد با قیمت 38765 دلار به بازار مالزی راه یافته است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو که گمان می رود در سال جاری در هند عرضه شود دارای به روز رسانی ظاهری است در حالی که ویژگی های فنی آن مانند مدل کنونی اش باقی مانده است. یک نسخه 2.0 لیتری 2WD نیز به خط تولید این خودرو در مالزی افزوده شده است.

در بدنه این خودرو چراغ های جلوی جدید با چراغ های LED دید در روز ارتقا یافته، سپر و جلوپنجره بازطراحی شده به چشم می خورد. نیم رخ این خودرو تقریبا بی تغییر باقی مانده در حالی که در قسمت پشت آن چراغ های عقب و سپر بازطراحی شده و تزئینات کرومی تعبیه شده است.

در داخل این مدل فیس لیفت تجهیزاتی همچون کنترل دمای دو محیطه، سیستم صوتی بلوتوثی با کنترل های روی فرمان، صفحه نمایش لمسی 7 اینچی، صندلی های چرمی و غیره ارائه می شود. از ویژگی های این خودرو می توان به چراغ های جلوی HID، چهار کیسه هوا، ABS، کمک ثبات، کمک استارت در سراشیبی و دوربین معکوس اشاره کرد.

دو گزینه موتور 2.0 لیتریi-VTEC  با قدرت 153 اسب بخار و گشتاور 190 نیوتون متر و 2.4 لیتری i-VTEC با قدرت 188 اسب بخار و گشتاور 222 نیوتون متر برای این خودرو موجود است. موتور 2.0 لیتری این خودرو با ساختار 2WD و AWD موجود است در حالی که موتور دیگر آن تنها در نسخه چهار چرخ فعال ارائه می شود. هر دوی این موتورها به گیربکس اتوماتیک پنج سرعته متصل می شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"