کد خبر: ۲۹۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود 5 دستگاه اتوبوس هیبریدی به ناوگان اتوبوسرانی تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: 5 دستگاه اتوبوس هیبریدی تا پایان سال وارد شهر تهران می شود که ...

ورود 5 دستگاه اتوبوس هیبریدی به ناوگان اتوبوسرانی تهران

به گزارش خبرخودرو، مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود 5 دستگاه اتوبوس هیبریدی به ناوگان اتوبوسرانی تهران تا پایان سال خبر داد و گفت: 5 دستگاه اتوبوس هیبریدی تا پایان سال وارد خطوط شهر تهران می شود که در حال حاضر یک دستگاه از این اتوبوس های هیبریدی در خط 2 بی آرتی در محدوده ایستگاه آزادی تا ایستگاه خاوران مشغول به کار است.

پیمان سنندجی در ادامه گفتگو با خبرنگار خبرخودرو با اشاره به ورود اتوبوس های جدید به ناوگان اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: 100 دستگاه اتوبوس با استاندارد یورو 4 تا پایان بهمن ماه وارد ناوگان اتوبوسرانی تهران می گردد و همچنین 100 دستگاه دیگر نیز تا پایان سال به این ناوگان افزوده می شود.

وی با اشاره به راه اندازی اتوبوس های برقی در تهران تصریح کرد: در حال حاضر احداث 2 خط در جنوب شرق تهران در محدوده خیابان 17 شهریور تا میدان امام حسین و خیابان 17 شهریور تا میدان شوش در دستور کار قرار گرفته که امید است این خطوط تا پایان سال راه اندازی شود.

مدیر عامل واحد اتوبوسرانی تهران در خصوص توسعه خطوط بی آرتی گفت: خط بی آرتی که در مسیر پونک به میدان آزادی فعال است در حال حاضر از آیت الله سعیدی به نعمت آباد در منطقه 18 تهران امتداد خواهد یافت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"