کد خبر: ۲۹۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
 
تسنیم: برخی افراد که با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان  دیدار داشتند به روزنامه الجمهوریه گفتند که وی رسیدن گفت‌وگو کنندگان حزب‌الله و المستقبل در نشست چهارم که امروز برگزار می‌شود، به اوضاع امنیتی را بعید دانست و گفت که همچنان بر روی کاهش تشنج و التهاب مذهبی در کشور تأکید خواهد شد.

همچنین روزنامه لبنانی السفیر نوشت که نبیه بری رئیس پارلمان لبنان در سفر کوتاهی که برای تسلیت گفتن به ملک سلمان و دیگر مقامات سعودی در پی مرگ ملک عبدالله به عربستان داشت، در محل استراحت هیئت‌های خارجی با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران دیدار کرد.

همچنین در جریان مراسم تسلیت گویی نیز سعد حریری به بری نزدیک شده و دقایقی چند با وی در مورد فضای گفتگوها بین حزب‌الله لبنان و جریان المستقبل صحبت کردند.

بری در هنگام دیدار با ملک سلمان به وی گفت: لبنان در قلب ملک عبدالله جا داشت، ان شاء الله برای شما هم اینطور باشد، ملک سلمان پاسخ داد: قطعا اینطور است.

بری و تمام سلام نخست وزیر لبنان ریاست هیئت رسمی لبنان، شماری از وزرا و نمایندگان پارلمان برای تسلیت گفتن به شاه عربستان را بر عهده داشتند. میشل سلیمان، امین جمیل، نجیب میقاتی و فواد سنیوره از دیگر شخصیت‌های لبنانی بودند که برای عرض تسلیت به ریاض سفر کردند.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"