کد خبر: ۲۹۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
گروه بین الملل: در امریکا که به نظر می رسد همه زیر ساخت های لازم برای استفاده از وسایل نقلیه خودران را دارد تنها چهار ایالت به امکانات لازم مجهز شده و دارای قوانین جاده ای برای چنین محصولاتی هستند.

امیدواری کارشناسان به آینده وسایل نقلیه خودران

گروه بین الملل: در امریکا که به نظر می رسد همه زیر ساخت های لازم برای استفاده از وسایل  نقلیه خودران را دارد تنها چهار ایالت به امکانات لازم مجهز شده و دارای قوانین جاده ای برای چنین محصولاتی هستند.

به گزارش خبر خودرو، اما خودروسازان، تحلیلگران و خبرگان صنعت عقیده دارند استفاده از چنین خودروهایی در محیط های کنترل شده امکان پذیر است.

همچنین نتایج بسیاری از مطالعات نشان می دهد که تعداد زیادی از مردم امریکا حاضرند برای داشتن خودروهای خودران پرداخت کنند. علی رغم خودروهای الکتریکی که موفق به تغییر رویه بازار نشدند، خودروهای خودران نیازمند جایگزین شدن نیستند، محدودیت حرکتی ندارند و لازم نیست ایستگاه های شارژ گران قیمتی برای آن ها ساخته شود.

لذا می توان پیش بینی کرد استفاده از چنین خودروهایی در آینده ای نه چندان دور محقق شود. گفتنی است در حال حاضر شرکت هایی همچون گوگل، مرسدس، نیسان و آئودی در زمینه فناوری های حوزه رانندگی خودکار فعالیت می کنند و گمان می رود که ازسال 2020 شاهد عرضه اولین محصولات آن ها باشیم.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"