کد خبر: ۲۹۱۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
گروه بین الملل:کارشناسان تیونینگ شرکت Liberty walk بسته ارتقایی در نظر گرفته شده برای لامبورگینی هوراکان را رونمایی کردند.

لامبورگینی هوراکان به روز رسانی شد

گروه بین الملل:کارشناسان تیونینگ شرکت Liberty walk بسته ارتقایی در نظر گرفته شده برای لامبورگینی هوراکان را رونمایی کردند.

به گزارش خبر خودرو، علی رغم رونمایی هوراکان در حدود یک سال پیش هنوز این ابرخودرو جز مورد علاقه ترین محصولات برای شرکت های تیونینگ است.

شرکت Liberty walk نیز همانند بسیاری دیگر تصمیم گرفته تا بسته ارتقایی جدیدی را برای این خودرو تولید کند. همان طور که در تصویر مشاهده می کنید این خودروی به روز رسانی شده دارای ظاهری هجومی است که در نگاه اول می توان متوجه تغییرات صورت گرفته بر روی آن شد.

از تغییرات صورت گرفته می توان به سپرهای جلو و عقب جدید، باله های کناری، گلگیرهای بزرگتر، سامانه تعلیق با ارتفاع کم تر و رینگ های چند پره آلیاژی جدید مشکی رنگ اشاره کرد. متاسفانه شرکت مذکور اطلاعات بیشتری مخصوصا در مورد تغییرات صورت گرفته بر روی موتور هوراکان را اعلام نکرده است.

بایستی یادآوری کرد هوراکان در نمایشگاه سال گذشته ژنو رونمایی شد. این خودرو نیروی مورد نیازش را از طریق یک موتور 5.2 لیتری V10 به توان 602 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتون متر تامین  می کند که برای دستیابی به بیشینه سرعت 325 کیلو کتر بر ساعت کافی است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"