کد خبر: ۲۹۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
جام جم آنلاین: جسد مرد تنها یک سال پس از مرگ در خانه‌اش در دزفول پیدا شد و ماموران، تحقیقات برای شناسایی علت مرگ او را آغاز کردند.
 
ساعت 13 و 30 دقیقه چهارم بهمن امسال مردی در حال بازگشت به خانه اش در شرق رودخانه دز در شهرستان دزفول بود که متوجه بوی نامطبوعی شد که از خانه یکی از همسایه ها به نام حبیب الله که تنها زندگی می کرده، به مشام می رسید. چند بار زنگ زد اما کسی پاسخگو نبود و به همین دلیل با اورژانس و آتش نشانی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.
 
آتش نشانان قصد ورود به خانه مورد نظر و بررسی موضوع را داشتند که معلوم شد در از داخل قفل است. آنها پس از هماهنگی قضایی قفل را شکسته و وارد منزل شدند. آتش نشانان پس از جستجو در خانه با جسد حبیب الله در یکی از اتاق های خانه روبه رو شدند.
 
کارشناسان پزشکی قانونی در نظریه اولیه خود اعلام کردند این مرد پنجاه و چهار ساله یک سال قبل فوت کرده بود، اما به دلیل فضای خانه و این که در نزدیکی رودخانه بنا شده بوده جسد بتدریج در حال فاسد شدن بوده و همین موضوع باعث شده اهالی متوجه موضوع نشوند.
 
با کشف جسد و گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، پرونده ای تشکیل و تحقیقات پلیس دراین باره آغاز شد. آنها ابتدا به تحقیق از همسایه ها پرداختند که معلوم شد حبیب الله به تنهایی در این محل که خانه پدری اش بوده زندگی می کرده و با همسایه ها رفت و آمدی نداشته است.
 
کارآگاهان جنایی درادامه جستجوهایشان به سرنخ هایی ازخانواده وی دست یافتند و توانستند برادر وی را شناسایی کنند. با احضار این مرد به پلیس آگاهی او در اظهاراتش گفت: برادرم چند سالی بود که ارتباطش را با من و دیگر اعضای خانواده قطع کرده بود و در خانه پدری مان زندگی می کرد. او مرد تنهایی بود و ترجیح می داد دور از اعضای خانواده و اقوام زندگی کند. برادرم بیماری قلبی داشت و احتمال می دهم مرگ او براثر سکته قلبی باشد.
 
با ثبت اظهارات این مرد، تحقیقات کارشناسان پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت اصلی مرگ وی در حالی ادامه دارد که پلیس جنایی در مقابل دو فرضیه قتل و مرگ طبیعی در پرونده این مرد قرار گرفته است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"