کد خبر: ۲۹۱۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان گفت : از 1700 دستگاه اتوبوس فعال در اصفهان ، تعداد 350 اتوبوس گازسوز به دلیل عدم وجود جایگاه سوخت حدودا 2 سال است که غیر فعال هستند.

اتوبوس های گازسوز اصفهان در انتظار سوخت

به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان گفت : از 1700 دستگاه اتوبوس فعال در اصفهان ، تعداد 350 اتوبوس گازسوز به دلیل عدم وجود جایگاه سوخت حدودا 2 سال است که غیر فعال هستند.

سید عباس روحانی در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو گفت :  اخیرا با اقداماتی که برای تامین سوخت اتوبوس های گازسوز صورت گرفته تعداد 200 دستگاه از این اتوبوس ها به مدار اتوبوسرانی بازگشته اند و تعداد 150 دستگاه اتوبوس باقیمانده به دلیل توقف طولانی که داشتند دچار مشکلات فنی شده اند .

 وی در ادامه افزود :در گذشته ما تنها از یک جایگاه سوخت برخوردار بودیم و تنها 4 الی 6 ساعت از ساعات آخر شب و یا نیمه شب حق استفاده از این جایگاه سوخت را داشتیم ، اما  طی اقدامات صورت گرفته در این خصوص یک جایگاه سوخت سی ان جی به طور شبانه روزی در اختیار اتوبوسرانی اصفهان قرار گرفته است و طی جلسه ای که در شورای امنیت استان در این خصوص برگزار شد ،  تصمیم به تامین گاز شرکت اتوبوسرانی به قیمت لیتری 600 ریال گرفته شد.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی اصفهان با اشاره به عدم حمایت دولت در این بخش ،گفت : در طی 5 سال گذشته هیچ اتوبوسی به ناوگان اتوبوسرانی اصفهان افزوده نشده است و به دلیل کمبود نقدینگی و حذف یارانه های دولتی در این بخش، شرکت اتوبوسرانی اصفهان دچار مشکلات عدیده ای است .

روحانی در تشریح مشکلات کنونی اتوبوسرانی اصفهان افزود : هزینه بالای ، تامین و تعمیر قطعات ، تجهیزات ونوسازی اتوبوسها ، غیر فعال بودن 100 دستگاه اتوبوس گازوئیل سوز به دلیل بالا رفتن قیمت گازوئیل از 155ریال به 2500ریال ، عدم پرداخت کرایه توسط 30 درصد مسافرین از جمله مهمترین مشکلات اتوبوسرانی اصفهان است .

وی در پایان خواستار حمایت دولت در این بخش شد و افزود : شرکت اتوبوسرانی اصفهان درحال ورشکستگی است وبه دلیل مشکلات فراوان و سودمند نبودن سرمایه گذاری در این بخش ،هیچ سرمایه گذاری تا به امروز اعلام علاقه مندی به سرمایه گذاری در خصوص ناوگان اتوبوسرانی اصفهان نکرده است .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"