کد خبر: ۲۹۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
فارس: علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه نواب رئیس فوتبال بانوان در مهم‌ترین رویدادهای ملی‌پوشان گفت: امسال در دو رده بانوان در سطح آسیا صعودهایی داشتیم بنابراین ملی‌پوشان ما برای رفتن به جام جهانی با 8 کشور رقابت خواهند کرد. نزدیک‌ترین مسابقه در رده سنی بزرگسالان است که به میزبانی چین تایپه برگزار خواهد شد که امیدواریم نتیجه قابل توجهی کسب کنیم.

وی درباره ادامه همکاری با کی‌روش اظهار داشت: ما جلسه‌ای را با او برگزار خواهیم کرد که این جلسه امروز یا فردا خواهد بود. قرارداد ما تا جام جهانی است و حالا باید برنامه‌های کی‌روش را بررسی کنیم. عملکردهایش را ببینیم تا تصمیمات لازم گرفته شود. اگر ما قرارداد یک جانبه کی‌روش را فسخ کنیم یک سال باید پول او را بپردازیم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که گفته شده مجمعی که شما برگزار کردید غیرقانونی بود عنوان کرد: مجمع قانونی بوده است همان موقع یک مصوبه برای  تعیین حسابرس داشتیم که اعضای مجمع به آن رای دادند. حالا هم کمیته تدوین مقررات قرار است به تصویب‌هایی که داشتیم رسیدگی کند که اگر مشکلاتی بود برطرف شود.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره تغییراتی که اعلام شده و همچنین شایعاتی مبنی بر حضور اسدی به عنوان دبیرکل عنوان کرد: یا تغییرات خواهیم داشت یا در جهت ثبات با همان کادری که بوده ادامه می‌دهیم. اسدی هم یکی از نیروهای فعال ماست حالا اینکه در چه پستی از او استفاده کنیم تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"