کد خبر: ۲۹۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۲ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف پلیس در محدوده طرح ترافیک، پشت چراغ قرمز و ثبت سرعت غیرمجاز خبر داد.

افزایش تعداد دوربین های کنترل هوشمند پلیس در پایتخت

به گزارش خبر خودرو، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش تعداد دوربین های ثبت تخلف پلیس در محدوده طرح ترافیک، پشت چراغ قرمز و ثبت سرعت غیرمجاز خبر داد.

سرهنگ تیمور حسینی در نشست خبری گفت: دوربین های محدوده طرح ترافیک  7 درصد ، ثبت تخلف سرعت 58 درصد و دوربین های چراغ قرمز و ورود ممنوع پنج برابر در مقایسه به 10 ماه پارسال افزایش یافته است.

سرهنگ حسینی افزود: به رغم رشد کمی دوربین های هوشمند؛ ثبت تخلف در بخش های گوناگون کاهش یافته که این مهم نشان دهنده نقش موثر کنترل هوشمند است.

وی گفت: ثبت تخلف دوربین های کنترل سرعت 7 درصد ، طرح ترافیک 17 درصد و کنترل سرعت 7 درصد درمقایسه با 10 ماه پارسال کاهش نشان می دهد.

سرهنگ حسینی با اشاره به عملیاتی شدن طرح کنترل هوشمند محدوده زوج و فرد از ابتدای اسفند در تهران افزود: در مرحله نخست اجرای این طرح  113 دوربین شامل دوربین های مخصوص چراغ قرمز، خروج از طرح ترافیک و سرعت که در محدوده زوج و فرد فعال هستند با کاربری دوگانه علاوه بر ثبت تخلفات ذکر شده تردد در این محدوده را نیز کنترل خواهندکرد.

وی گفت: در مرحله دوم طرح که از اردیبهشت‌ سال آینده آغاز می شود 125 دوربین در معابر ورودی و 50 دوربین در محدوده داخلی، تخلفات ورود و تردد در محدوده زوج و فرد را ثبت خواهند کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ، درباره تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی برای روزهای پایانی سال افزود : با هماهنگی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری و افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف تلاش می کنیم رفت و آمد شهروندان در روزهای پایانی سال روان شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"