کد خبر: ۲۹۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۹ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۳
تسنیم: امین‌حسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت  هوای کشور اظهار داشت: امروز برای برخی نقاط از جمله سواحل شمال و شمال شرق کشور بارش برف و باران پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: از فردا تا صبح پنج‌شنبه برای غرب، شمال غرب به تدریج البرز مرکزی و غربی، سواحل مرکزی و غربی و سواحل مرکزی خزر بارش برف و باران خواهیم داشت و همین وضعیت از ظهر پنج‌شنبه برای غرب و جنوب رخ می‌دهد.

**وزش باد شدید با سرعت 20 متر بر ثانیه در اردبیل و گیلان

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا و پنج‌شنبه برای اردبیل، گیلان وزش باد شدید( 20 متر بر ثانیه) پیش‌بینی می‌شود. همچنین خلیج فارس در چنین روز‌هایی مواج خواهد بود.

نقشینه در خصوص هوای تهران عنوان کرد: برای تهران امشب روی ارتفاعات بارش برف آغاز می‌شود و فردا آسمان تهران ابری و از بعدازظهر و اوایل شب بارش باران در سطح شهر و در ارتفاعات  مانند لواسانات و شمال شهر تهران بارش برف خواهیم داشت.

**افزایش نسبی دما در تهران طی دو روز آینده

وی با بیان اینکه به دلیل وزش باد و ناپایداری هوا در تهران افزایش آلاینده‌ها را در این هفته نخواهیم داشت، ادامه داد: برای پنج‌شنبه احتمالا تهران با بارش باران مواجه می‌شود. بیشینه دمای امروز 10 و کمینه فردا صبح 2 درجه سانتی‌گراد است در واقع در دو روز آینده افزایش نسبی دما در تهران رخ می‌دهد.

این کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص جاده‌ها نیز گفت: وضعیت جاده‌های کوهستانی برفی است و در مناطق غرب و شمال شاهد بارش برف خواهیم بود و برای جاده‌های زنجان، اردبیل و کردستان بارش برف پیش‌بینی شده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"