کد خبر: ۲۹۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، خودروهای شخصی گازسوز در صورت موافقت شورای ترافیک تهران، می توانند در جایگاههای ویژه تاکسی سوختگیری کنند.

جایگاه های موجود کفایت لازم برای سرویس دهی مناسب به تاکسی ها را ندارند

به گزارش خبرخودرو ، خودروهای شخصی گازسوز در صورت موافقت شورای ترافیک تهران، می توانند در جایگاههای ویژه تاکسی سوختگیری کنند. 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تهران، گفت: در کلانشهر تهران ٤٩ باب جایگاه سی ان جی فعال است که ١٩ باب آن ویژه تاکسی ها است.

مرتضی عابدینی تصریح کرد:در صورتی که شورای ترافیک موافقت خود مبنی بر استفاده خودروهای شخصی از جایگاههای عرضه سی ان جی تاکسیها اعلام کند، این خودروها می توانند در فاصله زمانی ساعت ٢٢ شب تا ساعت ٦ بامداد سوختگیری کنند.

وی در ادامه به اهمیت و ضرورت ایجاد تسهیلات بیشتر جهت عرضه سی ان جی  به ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به تعداد جایگاهها اشاره و تصریح کرد: لازم است با در نظر گرفتن زمین مناسب، همچنین هماهنگی و مشارکت شهرداری تهران افزایش تعداد جایگاههای سی ان جی، بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

عابدینی اظهار داشت: طبق بررسی های میدانی و بازدیدهای صورت گرفته، جایگاههای موجود کفایت لازم برای سرویس دهی مناسب به تاکسی ها را ندارند و این موضوع برای جایگاههای CNG مربوط به خودروهای شخصی نیز صادق است.

مدیر منطقه تهران گفت: هم اکنون ٥٣ هزار و ٦٥١ دستگاه خودرو عمومی دو گانه سوز در کلانشهر تهران فعال است که است که  با بهره گیری از ١٨٥ نازل در ١٩ باب جایگاه، سوختگیری می کنند.

به گفته وی پیرو نشستهای متعدد با شهرداری تهران و مناطق ذیربط مقرر شد همکاری لازم را در زمینه احداث و توسعه جایگاههای سی ان جی داشته باشند.

برنامه تفکیک جایگاههای سی ان جی به منظور جلوگیری از صف های طولانی در جایگاهها و همچنین نظارت بیشتر بر سهمیه بنزین خودروهای عمومی اجرایی شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"