کد خبر: ۲۹۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۳
فارس‌: اقدام سارا نتانیاهو همسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع‌آوری و بازگرداندن بطری‌های خالی (متعلق به مقر نخست وزیری) به سوپرمارکت‌ها (و دریافت وجه در ازای آنها) و به جیب زدن حداقل 1000 دلار از بودجه عمومی، برای نتانیاهو در آستانه انتخابات پارلمانی دردسرساز شده است.

بعد از طرح این موضوع و انتقاد احزاب مخالف حزب لیکود (به رهبری نتانیاهو) بود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی وادار به انکار این موضوع شد. او که در ابتدا می‌کوشید در مقابل این انتقادات سکوت اختیار کند، در این باره گفت: «هدف این اتهامات غلط علیه من و همسرم ساقط کردن حزب لیکود و آوردن چپ‌ها به قدرت است».

به گزارش خبرگزاری فرانسه، وی افزود، هدف همه این اتهامات منحرف کردن توجهات از مسائل واقعا مهم است که به اداره امور مربوط می‌شود.

به نوشته روزنامه «تایمز اسرائیل» نیز «نیر هفتز» معاون نتانیاهو و سخنگوی رسانه‌ای حزب لیکود در رقابت‌های انتخاباتی اخیر نیز در گفت‌وگو با کانال 2 تلویزیون اسرائیل گفت، سارا نتانیاهو 1000 دلاری را که از بازگرداندن بطری‌های خالی به سوپرمارکت‌ها به دست آورده، به بودجه عمومی باز گردانده است.

او همچنین این خبر را که نتانیاهو سالانه 25 هزار دلار برای خرید الکل هزینه می‌کند رد کرد و گفت «اطلاعات واقعی» یکشنبه منتشر می‌شود. هفتز همچنین کل ماجرا را «موضوعی خنده‌دار» خواند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»‌، با توجه به انتقادات در همین راستا بود که اداره حسابرسی رژیم صهیونیستی اعلام کرد به زودی گزارشی درباره ولخرجی‌های اقامتگاه نخست وزیر این رژیم منتشر می‌کند.

با نزدیک شدن به انتخابات عمومی رژیم‌صهیونیستی، که پس از انحلال کابینه به دلیل اختلافات شدید دو سال زودتر از موعد برگزار می‌شود، تنش میان احزاب متعدد این رژیم شدت گرفته است. انتخابات پارلمان این رژیم روز 26 اسفند (17 مارس) برگزار می‌شود.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"