کد خبر: ۲۹۳۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۳

محصول جدید ام وی ام 550 شرکت مدیران خودرو رونمایی شد

خودرو الکتریکی مدیران خودرو سال آینده به بازار می آید

به گزارش خبر خودرو ، طی مراسمی با حضور مدیران شرکت چری از خودرو MVM 550  شرکت مدیران خودرو رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو ، بهرام شریعت رئیس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو در مراسم  رونمایی از محصول جدید شرکت ام وی ام گفت : در سال جاری دو خودرو X33 MVM  جدید و 315 MVM جدید پس از به روزرسانی رونمایی گردید و امروز نیز محصول جدید  و به روز دیگری از شرکت مدیران خودرو به نام MVM550 به بازار عرضه می شود.

وی گفت : فروش و پیش فروش خودرو ام.وی.ام 550 از اسفندماه امسال آغاز و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته تولید 20 هزار دستگاه از این محصول در برنامه سال آینده شرکت است.

وی تصریح کرد : قیمت مدل دنده ای این محصول 50 میلیون و مدل اتوماتیک آن نیز 57 میلیون تومان تعیین شده است.

وی ارتقاء سطح تولید ، فروش و خدمات پس از فروش را مهم ترین استراتژی شرکت مدیران خودرو اعلام کرد و افزود : با عرضه این محصول جدید ، کلیه برنامه ها و وعده های شرکت مدیران خودرو در سال جاری عملی گردیده و شرکت موفق شد در سال جاری  سه محصول جدید را به بازار عرضه نماید.

وی مزیت اصلی این خودرو قدرت موتور، فضا و طراحی خوب در مقایسه با مدل های دیگر هم کلاس دانست و گفت : این خودرو محصولی جدید وبا قیمت مناسب  است که اصلی ترین مزیت آن استفاده از گیربکس CVT است.

وی  در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر مدیران خودرو یکی از مهره های اصلی صنعت خودرو سازی ایران است که در سال های اخیر رشد چشم گیری داشته و اکنون به عنوان یکی از سه خودروساز بزرگ بازار شنامخته می شود.

رشد 100 درصدی تولید شرکت مدیران خودرو در سال 93

وی همچنین از  رشد 100 درصدی تولید در شرکت مدیران خودرو خبر داد و گفت : شرکت مدیران خودرو در سال جاری 42 هزار دستگاه خودرو را به بازار عرضه می کند که نسبت به سال 92 که میزان تولید شرکت 21 هزار دستگاه بود رشد 100 درصدی تولید را در شرکت خواهیم داشت.

وی تاکید کرد : همچنین فروش شرکت مدیران خودرو در سال گذشته 29 هزار دستگاه بود که امید است در سال جاری به حدود 40 هزار دستگاه افزایش یابد که قطعا رشد 38 درصدی فروش را درشرکت ایجاد خواهد کرد.

برنامه تولید70 هزار دستگاه خودرو توسط مدیران خودرو در سال 94

وی در ادامه از برنامه تولید 70 هزار دستگاه خودرو در سال آینده خبر داد و گفت :  علاوه بر برنامه ریزی برای رشد تولید ، تقویت خدمات پس از فروش و ارائه خدمات مناسب به مشتریان از اولویت های اصلی شرکت مدیران خودرو در سال آینده است .

وی اظهار داشت : سال آینده رقابت بسیار شدیدی را در بازار ایران شاهد خواهیم بود که این مساله می طلبد که خیلی جدی تر تلاش نموده و نسبت به تکریم مشتریان  و همچنین نمایندگان که در صف اول ارائه خدمات به مشتریان هستند توجه نماییم تا بتوانیم خدمات در خور و شان نمایندگان و کارکنان را ارائه نماییم.

وی همچنین عرضه خودرو315 MVM اتومات به بازار را از برنامه های شرکت مدیران خودرو در سال آینده اعلام کرد و گفت :  علاوه بر این محصول عرضه یک مدل خودرو در کلاس کوچک و در رده MVM110 در برنامه شرکت ام وی ام در سال آینده قرار دارد که امید است  با عرضه این محصولات و تکمیل سبد محصولات مدیران خودرو بتوانیم پاسخ گوی نیاز مشتریان باشیم.

رئیس هیات مدیره شرکت مدیران خودرو در ادامه از عرضه یک مدل خودرو الکتریکی خبر داد و گفت : در صورتی که سیاست های تشویقی وزارت صنعت ، معدن و تجارت عملی شود و با نیازهای مشتریان مطابقت یابد  خودرو الکتریکی را در سال آینده به بازار عرضه خواهیم کرد.

شریعت همچنین از راه اندازی سیستم جدید فروش در شرکت مدیران خودرو خبر داد و گفت : امید است با راه اندازی این سیستم بسیاری از نگرانی ها و مشکلات نمایندگان برطرف شود .

وی  گفت : شرکت مدیران خودرو تلاش دارد تا خودروهایی را به بازار عرضه کند که ضمن کیفیت بالا از تکنولوژی روز، ایمنی و مصرف سوخت بهتری برخوردار باشند چرا که  مباحث زیست محیطی و صرفه جویی در مصرف سوخت از اولویت های شرکت مدیران خودرو است تا بتوانیم محصولات رقابتی را به بازار عرضه نماید.

وی تاکید کرد : استراتژی شرکت چری و مدیران خودرو عرضه محصولاتی به تیراژ انبوه است  تا بتواند به صورت اقتصادی ساخت داخل نماید.

وی با توجه به تاکید وزارت صنعت و معدن در افزایش داخلی سازی خودرو ها توسط شرکتهای خودروساز ، افزود : خوشحالیم که سیاست های وزارت صنعت ، معدن و تجارت در راستای افزایش ساخت داخل است ، چرا که سیاست شرکت مدیران خودرو نیز در همین راستا است  و بنابراین برنامه جدی  را  در خصوص افزایش ساخت داخل محصولات را دنبال می کنیم.

توسعه 30 تا 40 شبکه خدمات پس از فروش مدیران خودرو

وی در ادامه از توسعه 30 الی 40 درصدی شبکه خدمات پس از فروش در شرکت مدیران خودرو خبر داد و اظهار داشت : این برنامه در راستای عرضه بهتر خدمات به مشتریان صورت می گیرد که تلاش شده خدمات خوبی عرضه شود چرا که در حال حاضر پوشش شبکه به طور کامل  نیست و به همین جهت درصددیم تا با توسعه شبکه خدمات پس از فروش بتوانیم به بهترین پوشش در این راستا دست یابیم.

 

  

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"