کد خبر: ۲۹۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳

راه‌اندازي رسمي خط توليد كاميون كشنده فوتون در شركت ايران خودرو ديزل

به گزارش خبرخودرو ، شركت ايران خودرو ديزل همزمان با دهه فجر و سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، خط توليد كاميون كشنده فوتون را به طور رسمي راه‌اندازي كرد.

در اين مراسم كه با حضور مديرعامل و جمعي از معاونان ومديران گروه صنعتي ايران خودرو ديزل و كاركنان اين شركت برگزار شد، مهندس مهدي يونسيان مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل با اشاره به توليد دو محصول كاميون كشنده اكسور و وانت پيكاپ فوتون به عنوان كيفي‌ترين كاميون كشنده و وانت كشور بر اساس گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ،ابراز اميدواري كرد كاميون كشنده فوتون نيز به زودي در كنار اين محصولات بتواند رده كيفي «خيلي خوب» را به خود اختصاص داده و بالاترين جايگاه را در جدول كيفيISQI در اختيار بگيرد.

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل در خصوص زمان عرضه اين محصول به بازار گفت: با اخذ كليه تائيديه‌هاي استاندارد مورد نياز و پس از طي مراحلاخذ مجوز شماره‌گذاري، واگذاري اين محصول بهمشتريان آغاز خواهد شد.

كاميون كشنده Foton Auman H4 كه از موتور 420 اسب‌بخاري مجهز به اينتركولر و گيربكس ZF بهره مي‌برديكي از پرقدرت‌ترين كاميون‌هاي كشنده بازار به حساب مي‌آيد و داراي استاندارد آلايندگي يورو 3 است. ترمز ضدقفل مجهز به ABS و همچنين باك 800 ليتري سوخت از ديگر مشخصات اين محصول به حساب مي‌آيد.

مهندس مهدي يونسيان همچنين با اشاره به توليد ميني‌بوس آرين به عنوان اولين ميني‌بوس ساخت داخل، خاطرنشان كرد كه اين ميني‌بوس با موفقيت آزمون‏ هاي استاندارد و تضمين كيفيت را پشت ‏سر گذاشته و با طي شدن مراحل قانوني دريافت مجوز شماره‌گذاري، به‏زودي و در سال جاري، شاهد حضور اين ميني ‏بوس در ناوگان حمل ونقل عمومي كشور خواهيم بود.

وي ميني‌بوس آرين را اولين محصولي توصيف كرد كه با نيازها و شرايط اقليمي و خواسته‏ هاي كاربران ايراني طراحي و تطبيق يافته و داراي بالاترین قدرت موتور در ميان محصولات مشابه در بازار است.

مديرعامل شركت ايران خودرو ديزل با اشاره به اينكه آزمون‏ هاي متعدد كيفي برروي پيكاپ بنزيني با موفقيت كامل انجام شده و تأييديه‏ هاي لازم از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتي ايران، اخذ شده است، اعلام كرد كه با دريافت مجوز شماره‌گذاري، به زودي تحويل اين محصول نيز آغاز می ‏شود.

مهدي يونسيان در پايان تاكيد كرد كه شركت ايران خودرو ديزل با به‌كارگيري گسترده‌ترین شبکه خدمات پس از فروش، از طريق  نمایندگی هاي اين شركت در سراسر کشور، آمادگي كامل براي ارائه خدمات پس از فروش در خصوص اين محصول همچون ساير محصولات خود در بازار را دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"