کد خبر: ۲۹۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: کارلوس غصن – مدیر عامل رنو نیسان، که به نوعی مشهور به دقت در بازدهی پروژه ها می باشد اعلام کرد که زمان وعده های بلند و بالای برند اینفینتی و از سویی عدم دستیابی به اهدافش به سر رسیده است.

نارضایتی مدیر رنو نیسان ازشرایط فعلی برند اینفینتی

گروه بین  الملل: کارلوس غصن – مدیر عامل رنو نیسان، که به نوعی مشهور به دقت در بازدهی پروژه ها می باشد اعلام کرد که زمان وعده های بلند و بالای برند اینفینتی و از سویی عدم دستیابی به اهدافش به سر رسیده است.

به گزارش خبر خودرو، هفته گذشته این مدیر ارشد از تمایلش به احیاء مجدد برند اینفینتی مخصوصا در بازار ایالات متحده خبر داد و مایکل بارچ، مدیر 56 ساله بخش امریکایی آن را با یک چهره جوان تر عوض کرد. در حال حاضر بزرگترین بازار محصولات اینفینتی ایالات متحده است و غصن امیدوار است که این برند بتواند تحت مدیریت رندی پارکر 48 ساله که از سال 2013 پس از یک دوره حضور طولانی مدت در جنرال موتورز به نیسان پیوسته بتواند حضور قدرتمندتری را در امریکا داشته باشد.

گفتنی است اینفینتی که از دهه 90 میلادی برای دستیابی به عنوان برترین تولید کننده خودروهای لوکس جهان تلاش می کند، نتوانست سال گذشته با فروش 177330 دستگاهی به جایگاهی بهتر از هفتمی در بازار ایالات متحده دست پیدا کند. البته غصن با در نظر داشتن موج جدیدی ازمحصولات امیدوار است که بتواند تا حدودی خود را به رقبای آلمانی همچون بنز و ب ام و نزدیک کند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"