کد خبر: ۲۹۶۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: در حال حاضر خودروی مناسب جهت جایگزینی خوردروهای فرسوده در تاوگان تاکسیرانی وجود ندارد البته خودروی تیبا جهت جایگزینی در ناوگان تاکسیرانی پیشنهاد شده که تا کنون پلیس راهور استانداردهای لازم را برای این خودرو تایید نکرده است .

عدم استقبال رانندگان از نوسازی ناوگان تاکسیرانی

به گزارش خبر خودرو مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین گفت: در حال حاضر خودروی مناسب جهت جایگزینی خوردروهای فرسوده در تاوگان تاکسیرانی وجود ندارد البته خودروی تیبا جهت جایگزینی در ناوگان تاکسیرانی پیشنهاد شده که تا کنون پلیس راهور استانداردهای لازم را برای این خودرو تایید نکرده است .

مصطفی کاشی پزها در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو گفت : هم اکنون سه هزار و 859 دستگاه تاکسی در ناوگان تاکسیرانی این شهر مشغول به فعالیت است که از این تعداد هزار دستگاه فرسوده بوده و نیاز به تعویض دارند . البته طرحی که برای خروج تاکسی های فرسوده اعلام شد ، متاسفانه با استقبال رانندگان روبرو نشد و تنها 50 نفر ثبت نام کردند و نهایتا این تعداد به 10 نفر رسید . 

وی عنوان کرد : ناوگان تاکسیرانی یکی از سازمانهای وابسته به شهرداری است به همین جهت این سازمان جهت تامین بودجه جاری و اجرای طرحهای عمرانی نیازمند حمایت دولت است .

وی افزود: هم اکنون سازمان تاکسیرانی قزوین با احداث 8 جایگاه سی ان جی و مدیریت صفر تا صد این جایگاه ها بعضی از هزینه ها ی خود را مدیریت می کند . 

کاشی پزها در مورد ساماندهی مسافربرهای شخصی گفت : معضل مسافربرهای شخصی گریبانگیر بسیاری از کلان شهرهای و البته بسیاری از استانها از جمله  قزوین است که با همکاری پلیس راهور و عملکرد قوی آنان به زودی این معضل تا حدودی برطرف خواهد شد .

وی افزود: در سال 85 تا 86 بالغ بر هزار خودروی شخصی را تبدیل به تاکسی شدند ، ولی به دلیل سهمیه بندی سوخت و عدم حمایت دولیت این طرح با شکست روبرو شد .

کاشی پزها در پایان اشاره کرد : طبق ماده 13 آیین نامه اجرایی انضباطی ناوگان تاکسیرانی ، گزارش ورود و خروج و تخلف رانندگان به این هیئت انضباطی گزارش می شود و بعد از بررسی تصمیم در مورد راننده متخلف صورت میگیرد . خروج تاکسیران متخلف در دو مرحله صورت می گیرد ، در مرحله اول تذکر داده می شود و در صورت تکرار مجدد منجر به اخراج راننده خاطی خواهد شد ، البته تاکسیرانان غیر فعال هم از خط اخراج می شوند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"