کد خبر: ۲۹۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: مک لارن در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2015 از تازه ترین محصول خود با ساختار جدید Super Series رونمایی خواهد کرد.

مک لارن 675LT معرفی شد

گروه بین الملل: مک لارن در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2015 از تازه ترین محصول خود با ساختار جدید Super Series رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو مک لارن 675LT مخصوص پیست است. چندی پیش این خودروساز تیزری از این خودرو را منتشر کرده بود که توجه ها را به عرضه آن معطوف ساخت. به تازگی نیز تصاویر و تمام جزئیات این خودرو منتشر شده است.

بدنه مک لارن 675LT تا حدودی شبیه به 650S ضعیف تر است و تنها اسپلیتر جلوی بزرگ تر شده فیبر کربنی با لبه های انتهایی، لبه های در عریض تر با دریچه ای اضافه برای خنک کنندگی بیش تر، هواکش های کناری عریض، روکش موتور جدید و قسمت پشتی تهاجمی با لوله اگزوزهای دوگانه گرد تیتانیومی در این خودرو متفاوت هستند.

قابل توجه ترین تغییر در داخل این خودرو شامل مجموعه بزرگ تری از پدال های هدایت و صندلی های فیبر کربنی روکش آلکانترای جدید مشابه ابرخودروی P1 است.

675LT تنها به صورت کوپه عرضه می شود و وزن خالص آن به لطف بهره گیری بسیار از فیبر کربنی 1230 کیلوگرم است که حدود 100 کیلوگرم سبک تر از 650S محسوب می شود. مک لارن با اسپلیتر جلوی جدید و بادشکن های عقبی بزرگ تر موفق به افزایش اصطحکاک این خودرو برای پیچیدن در سرعت بالا شده است.

نیروی این خودرو از موتور 3.8 لیتری تواین توربو V8 تامین می شود که اکنون تیون شده و قدرت 666 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتون متر تولید می کند. این موتور به گیربکس دو کلاجه هفت سرعته  SSGمتصل شده که کمک می کند شتاب صفر تا صد این خودرو  2.9 ثانیه و بیشینه سرعت آن 330 کیلومتر بر ساعت باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"