کد خبر: ۲۹۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، روند احداث جایگاههای تک تلنبه در کلانشهر تهران با معرفی ٦٠ قطعه زمین بوسیله شهرداری جدی تر می شود.

معرفی ٦٠ نقطه مناسب احداث جایگاه تک تلنبه در تهران

به گزارش خبر خودرو، روند احداث جایگاههای تک تلنبه در کلانشهر تهران با معرفی ٦٠ قطعه زمین بوسیله شهرداری جدی تر می شود.

قائم مقام مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با مهم برشمردن نقش این جایگاهها در سهولت سوخت رسانی در کلانشهرها بویژه تهران، گفت: هم اکنون شهرداری ٦٠ نقطه مناسب این کاربری را برای ساخت جایگاه تک تلنبه به شرکت ملی پخش معرفی کرده است.

منصور ریاحی افزود:نقاط معرفی شده از سوی شهرداری هم اکنون در مرحله اقدامهایی مربوط به تملک،نوع قرارداد و ورود سرمایه گذاران برای ساخت جایگاه است.

وی تصریح کرد: شرکت ملی پخش آماده همکاری با بخش خصوصی و دولتی برای احداث جایگاه تک تلنبه است.

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت: موضوع ساخت و افزایش جایگاههای تک تلنبه علاوه بر تهران در دیگر کلانشهرهای کشور نیز پیگیری می شود و در این زمینه نشستهای خوبی نیز با وزیر نفت برگزار شده است.

به موازات افزایش ظرفیت بنزین پاک ، طرح احداث جایگاههای تک تلنبه (تک پمپ) در کلانشهرها نیز با هدف دسترسی آسان شهروندان به جایگاههای عرضه سوخت پیگیری می شود.

براساس این طرح،احداث جایگاههای تک پمپ در ٢٥٠ نقطه از شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز پیشتر از توافق این شرکت با شهرداری تهران برای ساخت جایگاه سوخت تک تلنبه در تهران خبر داده و گفته بود: پیرو این توافق،کارگروهی متشکل از کارشناسان هر دو بخش (شهرداری و شرکت ملی پخش) نشستهای هفتگی برگزار می کنند.

هم اینک بیش از ٥٢٠٠ جایگاه عرضه سوخت (سی ان جی، بنزین، و نفت گاز) در سراسر کشور فعال است و احداث جایگاههای تک تلنبه با توجه به افزایش روز افزون خودرو می تواند پاسخگوی مناسبی به این نیاز باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"