کد خبر: ۲۹۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر از سازمان حفاظت از محیط زیست شد و غرفه این شرکت به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

سازمان محیط زیست از گروه خودروسازی سایپا تقدیر کرد

به گزارش خبر خودرو، گروه خودروسازی سایپا در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر از سازمان حفاظت از محیط زیست شد و غرفه این شرکت به عنوان غرفه برتر انتخاب شد.

در مراسم اختتامیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، گروه خودروسازی سایپا در بخش واحد های صنعتی و با عنوان غرفه برتر زیست محیطی موفق به دریافت تندیس و لوح تقدیر از سوی معصومه ابتکار- معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور شد.سازمان محیط زیست از گروه خودروسازی سایپا تقدیر کرد

بر اساس این گزارش گروه خودروسازی سایپا در راستای مسئولیت های اجتماعی و با حضوری چشمگیر در این نمایشگاه به ارائه دست آوردهای زیست محیطی خود پرداخت که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و نگاه کارشناسان محیط زیست را به خود جلب کرد.

در این نمایشگاه گروه خودروسازی سایپا با عرضه موتورهای هیبریدی و برقی به ارائه برنامه های خود در راه تولید این تکنولوژی نوین در جهت کاهش سوخت های بنزینی پرداخت.

سایپا در چند سال اخیر با سرمایه گذاری در این حوزه و انجام کارهای تحقیقاتی و مطالعاتی گام هایی در جهت تولید خودروهای برقی و هیبریدی برداشته است.

علاوه بر این در راستای الزامات قانونی و زیست محیطی تمامی محصولات این گروه خودروساز بر پایه استاندارد یورو 4 تولید و عرضه شده است که گامی مهم در راستای کاهش آلایندگی هوا می باشد. همچنین اغلب قطعات تولیدی و مورد استفاده در محصولات گروه خودروسازی سایپا قابلیت بازیافت دارد که نشان دهنده دوستدار محیط زیست بودن محصولات این گروه و تلاش در جهت حفظ محیط زیست است.

این گزارش می افزاید: گروه خودروسازی سایپا در چند سال اخیر با حمایت های مادی و معنوی از محیط زیست، فعالیت های زیادی را در این حوزه انجام داده و علاوه بر تولید محصولات سبز و همراه با محیط زیست، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود به حمایت و حفاظت از  محیط زیست پرداخته است.

  

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"