کد خبر: ۲۹۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: جیپ از خودرو جدید Wrangler Black Edition II پرده برداری و اعلام کرد که این محصول هفته آینده به طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی خواهد شد.

رونمایی زود هنگام نسخه جدید جیپ رنگلر

گروه بین الملل: جیپ از خودرو جدید Wrangler Black Edition II پرده برداری و اعلام  کرد که این محصول هفته آینده به طور رسمی در نمایشگاه اتومبیل ژنو رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبر خودرو، قرار است محصول فوق از تابستان سال جاری میلادی در اروپا به فروش برسد و بر پایه رنگلر ساهارا تولید گردد.

از امکانات متمایز این نسخه از رنگلر  در مقایسه با ساهارا می توان به چراغ های جلوی جدید، چلو پنجره مشکی رنگ، آرم سیاه رنگ رنگلر، پوشش مشکی رنگ تایر زاپاس، در پوش جدید باک سوخت و همین طور رینگ های 18 اینچی آلیاژی اشاره  کرد.

البته تغییرات صورت گرفته در قسمت داخلی محدودتر بوده و تنها شامل نصب سامانه ناوبری GPS، سامانه سرگرمی اطلاعاتی، تزئنات مشکی رنگ داشبورد و روکش های چرم سیاه رنگ صندلی ها می شود.

جیپ رنگلر Black Edition II نیروی مورد نیازش را از طریق یک موتور 2.8 لیتری توربو دیزل به توان 200 اسب بخار و گشتاور 460 نیوتون متر و یا یک موتور 3.6 لیتری پنتا استار V6 به توان 284HP و گشتاور 347Nm تامین می کند. هر دوی این موتورها در کنار یک جعبه دنده 5 سرعته  خودکار نصب می شوند و هنوز قیمت آن ها اعلام نشده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"