کد خبر: ۲۹۶۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۷ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، مدير بازاريابي و فروش سايپايدك از برنامه فروش ويژه قطعات يدكي خودروهاي سايپا در فروشگاه مركزي سايپايدك خبر داد.

فروش ويژه قطعات يدكي در فروشگاه مركزي سايپايدك

به گزارش خبر خودرو، مدير بازاريابي و فروش سايپايدك از برنامه فروش ويژه قطعات يدكي خودروهاي سايپا در فروشگاه مركزي سايپايدك خبر داد.

عبدالرضا بخشي نيكو گفت: در برنامه فروش ويژه، هر هفته يكي از قطعات يدكي خودروهاي توليدي گروه سايپا با تخفيف 15 تا 30 درصد عرضه مي‌شود.

وي ادامه داد: كليه نمايندگي‌هاي مجاز، عامليت‌هاي فروش و تعميراتي، فعالان بازار قطعات خودرو و كليه مشتريان گروه سايپا مي‌توانند با مراجعه به فروشگاه مركزي قطعات يدكي سايپايدك واقع در خيابان اكباتان از اين فرصت براي تامين قطعات مورد نياز خود استفاده كنند و از تخفيف ويژه بهره‌مند شوند.

مدير بازاريابي و فروش ادامه داد: هم اكنون سپر خودروهاي پرايد، تيبا و تندر 90 با تخفيف‌هاي ياد شده در فروشگاه مذكور به فروش مي‌رسند و در نظر است اين جشنواره فروش بصورت هفتگي براي بخشي از قطعات در نظر گرفته شود.

بخشي نيكو افزود: معاونت بازرگاني با راه‌اندازي فروشگاه مركزي قطعات يدكي فرصتي براي نمايندگي‌هاي سايپا، عامليت‌هاي فروش و تعميراتي و ساير فعالان عرضه قطعات خودرو فراهم كرده است تا با دريافت مستقيم كالا از سايپايدك، در هزينه و وقت خود صرفه جويي كنند. اطمينان از اصلي بودن قطعات و كيفيت مورد تاييد سازنده خودرو از ديگر ويژگي‌هاي خريد از اين فروشگاه به شمار مي‌رود.

لازم به ذكر است فروشگاه مركزي قطعات يدكي با هدف توسعه سهم سايپايدك از بازار قطعات يدكي، ارائه مستقيم قطعات اصلي و پاسخگويي به نياز مشتريان و همچنين در جهت سهولت دسترسي به قطعات اصلي سايپايدك راه اندازي شده كه با اين اقدام، امكان حضور در محل و ارائه درخواست‌ها به صورت حضوري نيز فراهم گرديده است.

مشتريان در صورت نياز مي‌توانند جهت خريد قطعات يدكي اصلي سايپا به آدرس تهران، خيابان اكباتان، جنب شركت مخابرات مراجعه نمايند. همچنين شماره تلفن‌هاي 33915445 – 33902833 و 33915446 پاسخگوي سوالات مشتريان محترم مي‌باشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"