کد خبر: ۲۹۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل گفت : خوشبختانه وضعیت بازار خودروهای داخلی شرایط خوبی یافته و با فروش و رونق خوبی در روزهای پایانی سال مواجه شده است.

حال و هوای بازار خودرو بهاری شد

 

 

به گزارش خبر خودرو، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل گفت : خوشبختانه وضعیت بازار خودروهای داخلی شرایط خوبی یافته و با فروش و رونق خوبی در روزهای پایانی سال مواجه شده است.

 

مصطفی زمانی افشار در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو با اشاره به  عدم تغییر قیمت در بازار خودروهای داخلی در روزهای اخیر افزود : در روزهای اخیر با وجود افزایش خرید و فروش در بازار خودرو تغییری در قیمت خودروهای داخلی صورت نگرفته است و تنها پژو پارس حدود یک میلیون و 200 هزار تومان در بازار با افزایش قیمت روبرو شده است .

به گفته وی علت این میزان افزایش قیمت خودرو پژو پارس افزایش تقاضا و همچنین عدم عرضه مدل 94 این خودرو به بازار است.

وی تصریح کرد : هم اکنون اغلب خودروهای داخلی با مدل 94 به بازار عرضه شده به جز پژو 405 ، پژو پارس و ال 90 که تا کنون مدل 94 انها به بازار عرضه نشده است.

این فعال بازار خودرو در ادامه از افزایش 3 تا 4 درصدی قیمت خودروهای خارجی در بازار خبر داد و گفت :  مصوبات جدیدی که در خصوص واردات خودروهای خارجی اعلام شد و همچنین افزایشی که در نرخ دلار صورت گرفت در بازار خودروهای وارداتی و قیمت آنها چند درصدی تاثیر گذاشت که با توجه به قیمت بالای خودروهای وارداتی این درصد افزایش رقم نسبتا زیادی می شود.

زمانی افشار همچنین به وضعیت بازار خودروها تا پایان امسال پرداخت و اظهار داشت : پیش بینی می شود با وضعیت فعلی ، قیمت خودروهای داخلی تا پایان امسال افزایش چندانی نداشته باشد و اگر تغییر قیمتی بخواهد در بازار خودرو صورت گیرد به نظر می رسد این تغییر قیمت در سال آینده خواهد بود.

وی گفت : هم اکنون بازار خودرو چه در خودروهای صفر ، کارکرده و حتی خودروهای وارداتی اوضاع نسبتا خوبی است و خرید و فروش نسبتا آرامی بر بازار خودرو حاکم است اما نسبت به سال های گذشته بازار شب عید امسال از شرایط آرام تری برخوردار است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"