کد خبر: ۲۹۶۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، سازمان تاکسیرانی در فاز دوم طرح شناسایی و برخورد با تاکسی های فاقد پروانه هوشمند و غیر فعال، شهروندان را برای مشارکت اجتماعی در این طرح دعوت کرد.

مشارکت شهروندان برای شناسایی تاکسی های غیرفعال

به گزارش خبرخودرو، سازمان تاکسیرانی در فاز دوم طرح شناسایی و برخورد با تاکسی های فاقد پروانه هوشمند و غیر فعال، شهروندان را برای مشارکت اجتماعی در این طرح دعوت کرد.

میثم مظفر مدیرعامل این سازمان با اشاره به آغاز طرح برخورد با تاکسیرانان فاقد پروانه هوشمند و غیرفعال از ابتدای اسفند گفت: فاز نخست طرح شهاب( برخورد با تاکسیرانان) با همکاری پلیس راهور اجرا می شود این در حالیست که در فاز دوم نیازمند مشارکت فعال شهروندان هستیم.

مظفر فاز دوم طرح را شامل شناسایی تاکسی های غیر فعال دانست و افزود: تاکسی هایی که مدت هاست در پارکینگ منازل و یا پارکینگ عمومی متوقف اند، تاکسی هایی که مدت هاست در خیابان های فرعی پارک اند و استفاده ای از آنها نمی شود و همچنین تاکسی هایی که خدمات رسانی به شهروندان ندارند و مصارف دیگری به غیر از جابه جایی شهروندان دارند جزء تاکسی های غیر فعال اند.

وی از راه اندازی درگاهی برای ثبت گزارش های مردمی شهروندان در سایت سازمان تاکسیرانی تهران به نشانی http://taxi.tehran.ir خبر داد و خاطرنشان کرد: تصور ما بر آنست که نظارت شهروندان بهترین نوع نظارت است از این رو شهروندان با مراجعه به سایت یاد شده و درج اطلاعات تاکسی غیرفعال علاوه بر مشارکت اجتماعی در طرح شهاب شامل جوایز ارزنده اهدایی از سوی سازمان تاکسیرانی خواهند شد.

این در حالیست که همه پرسنل سازمان تاکسیرانی به عنوان بازرسین ویژه در طرح شهاب مشارکت خواهند کرد و با ارائه مستنداتی در خصوص توقف یک تاکسی خاص در یک نقطه از شهر نسبت به معرفی آن اقدام خواهند کرد. وی افزود: همچنین یک سیستم انگیزشی مناسب برای شناسایی تاکسی‌ها گذاشته‌ایم و به هر میزانی که این شناسایی و معرفی انجام شود از این پرسنل قدردانی به عمل می‌آید.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"