کد خبر: ۲۹۶۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
خبرگزاری ایسکا نیوز: انفجار ناگهانی تلفن‌های هوشمند و ایجاد مشکلات فراوان برای کاربران، همواره بحث داغی میان دوستداران تکنولوژی بوده است.

 بسیاری معتقدند که این مشکلات به سبب استفاده از وسایل جانبی غیر استاندارد به وقوع می‌پیوندد و عده‌ای دیگر علت اصلی آن را کیفیت نامناسب سخت‌افزار مورد استفاده در گجت‌های نوین عنوان می‌کنند. به هر جهت، ریشه‌ی اصلی این مشکل در هر چه که نهفته باشد، نمی‌توان از قربانیان این اتفاق نادر چشم‌پوشی کرد.

به تازگی مرد میانسالی به نام اریک جانسون، قربانی انفجار ناگهانی آیفون خود شده است. جانسون که در نیویورک آمریکا زندگی می‌کند، لحظه‌ی به وقوع پیوستن این حادثه را بسیار غیر قابل پیش‌بینی و ناگهانی توصیف می‌کند. فرد مصدوم مدعی شده است که بخش‌هایی از پای راست او دچار سوختگی درجه سه و دو شده و همین مسئله، هزینه‌ی بالای بیمارستان و چندین هفته از کارافتادگی را برایش در پی داشته است.

جانسون در صحبت با رسانه‌ها عنوان کرده که علت اصلی این اتفاق، استفاده‌ی او از وسایل جانبی کمپانی‌هایی به غیر از اپل بوده است. سران اپل تا به این لحظه هیچ واکنش مستقیمی نسبتا به این اتفاق نشان نداده و جهت تحقیقات بیشتر، طلب زمان چند هفته‌ای از رسانه‌ها کرده‌اند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"