کد خبر: ۲۹۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، دومین جشنواره بین المللی طراحی خودرو سایپا با همکاری دانشکده طراحی صنعتی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دانشگاه تهران دومین جشنواره بین المللی طراحی خودرو سایپا را برگزار می کند

به گزارش خبر خودرو، دومین جشنواره بین المللی طراحی خودرو سایپا با همکاری دانشکده طراحی صنعتی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دومین جشنواره بین المللی طراحی سایپا با هدف ارائه آخرین دستاوردهای صنعت خودرو، جذب ایده های برتر دانشگاهی در طراحی خودرو، ایجاد و توسعه روابط علمی و فرهنگی در سطح ملی و بین المللی بین مراکز علمی و شرکت های خودروساز، ترغیب و تشویق نو آوران و شرکت های دانش بنیان و تجلیل از محققان، دستیابی به طرح های عملیاتی جهت استفاده در ساخت خودرو و پایه ریزی وجهت دهی برای ایجاد شرکت های طراحی خودرو به همت گروه خودروسازی سایپا و با همکاری دانشکده طراحی صنعتی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش دومین جشنواره بین المللی طراحی خودرو با حضور استادان دانشگاه های ایران و جمعی از کارشناسان خارجی و مدیران خودروسازی کشورهای آلمان و ژاپن و مدیران صنایع خودروسازی داخلی برگزار می شود و در مورد آخرین دستاوردهای طراحی خودرو سخنرانی خواهد شد.

در این مراسم پروفسور آیزاوا تاکاشی از دانشگاه کوبه ژاپن پیرامون نقش نور در طراحی خودرو سخنرانی خواهد کرد و مهندس دیوید بندک از مدیران ارشد شرکت BMW و MINI در خصوص طراحی خودرو سخنانی بیان خواهد کرد. علاوه بر این جمعی از استادان دانشگاه های صنعتی نیز به ارائه مقالات خواهند پرداخت.

این جشنواره در روز چهارشنبه 13/12/93 از ساعت 30/8 الی 14در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران برگزار خواهد شد و در پایان از آخرین محصولات گروه خودروسازی سایپا رونمایی خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"