کد خبر: ۲۹۶۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۳
ایسنا: گروه فعال موسوم به «رقه در سکوت سر بریده می‌شود» در صفحه خود در پایگاه‌های ارتباط اجتماعی اعلام کرد که اعضای داعش کودکان شهر رقه سوریه را در ازای پرداخت پول به خانواده‌هایشان مجبور به عضویت در گروه خود می‌کنند.

به گزارش  پایگاه لبنانی اسلاب نیوز به نقل از گروه فعال «رقه در سکوت سر بریده می‌شود» در صفحه خود در پایگاه‌های اجتماعی اعلام کرد: ساکنان رقه سوریه مجبور می‌شوند تا در ازای گرفتن پول، مواد غذایی و لباس کودکان خود را به داعش تحویل دهند.

به گزارش این گروه، سه پادگان عضوگیری در نزدیکی استان رقه سوریه وجود دارد که به کودکان درس کشتار و سر بریدن را آموزش می‌دهند.

گروه «رقه در سکوت سر بریده می‌شود» اعلام کرد که این پادگان‌ها شامل پادگان «الخلیفه للاشبال»، «الاشبال الفاروق» و «الشریعه للاشبال» در شهر «الطبقه» در رقه است و اقدام به عضوگیری کودکان به مدت 40 روز کرده‌ و روش کشتار، سر بریدن وحشیانه را به آنها یاد می‌دهند.

همچنین به پدران این کودکان 200 دلار می‌دهند و اگر خانواده‌ها با عضوگیری کودکانشان مخالفت کنند باید دروسی را در مساجد آموزش قرآن بخوانند تا آنها را برای پیوستن به این پایگاه‌ها قانع کنند.

داعش پیشتر افتتاح پادگان الفاروق را برای عضوگیری از کودکانی که عمرشان از 15 سال تجاوز نمی‌کند، اعلام کرده بود.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"