کد خبر: ۲۹۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: برخی اطلاعات از نسل بعدی بی ام و سری 3 مدل 2018 منتشر شده است.

اطلاعات بی ام و سری 3 مدل 2018 منتشر شد

گروه بین الملل: برخی اطلاعات از نسل بعدی بی ام و سری 3 مدل 2018 منتشر شده است.

به گزارش خبرخودرو، این خودرو سواری نرم تری در مقایسه با مدل کنونی اش خواهد داشت. دمپرهای قابل تنظیم، سیستم هدایت گشتاور و فرمان اکتیو همگی برای نرم تر شدن سواری سری 3 به کار می روند در حالی که عملکرد خودرو در هنگام گردش نیز بهبود می یابد.

لیست پیشرفت های عملکرد این خودرو به همین جا ختم نمی شود. سیستم تعلیق انتخابی، ترمزهای بزرگ تر، یاطاقان های بهتر، سیستم چهار چرخ فعال پیشرفته و رینگ های ترکیبی فیبر کربنی-آلومینیومی همگی در این خودرو ارائه خواهند شد. پلتفرم کاملا جدید CLAR بی ام و در سری 3 جدید به کار خواهد رفت که به تدریج در تمام خط تولید بی ام و های دیفرانسیل عقب استفاده می شود.

گمان می رود موتورها در زیر کاپوت این خودرو بی تغییر باقی بمانند البته شاید کمی ارتقا یابند.

هم چنین گمان می رود دو نسخه هیبریدی شارژی نیز به خط تولید این خودرو اضافه شوند که مدل کوچک تر آن دارای موتور 1.5 لیتری سه سیلندر متصل به یک موتور 60 کیلووات ساعت باشد. نسخه هیبریدی بزرگ تر این خودرو با موتور 90 کیلووات ساعت متصل به موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر دارای طیف حرکتی الکتریکی 50 مایل خواهد بود.

نسخه ای با فاصله بیش تر بین دو محور از این خودرو نیز برای ایالات متحده عرضه خواهد شد که احتمالا برای سری 3 GT در نظر گرفته شده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"