کد خبر: ۲۹۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: شرکت مگنا خودروی مفهومی جدید با نام Stey Mila Plus Hybrid را برای عرضه در نمایشگاه ماه مارس ژنو در نظر گرفته است.

رونمایی از محصول جدید مگنا در ژنو

گروه بین الملل: شرکت مگنا خودروی مفهومی جدید با نام Stey Mila Plus Hybrid  را برای عرضه در نمایشگاه ماه مارس ژنو در نظر گرفته است.

به گزارش خبر خودرو، ژنو بدون شک یکی ازبزرگ ترین نمایشگاه های خودرو در طول سال است که اکثر خودروسازان و محصولات جدیدشان را جذب می کند. در این میان خودروی مفهومی ساخت مگنا جدیدترین محصولی است که برای حضور در این رویداد بزرگ در نظر گرفته شده. این خودروی دو سرنشین اسپرت احتمالا ظرف دو تا سه سال آینده به تولید انبوه خواهد رسید.

طبق اعلام شرکت اتریشی تولید کننده این خودرو، این محصول هیبریدی که دارای ظرفیت دو سر نشین بوده و بخش هایی ازبدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است که همین امر باعث کاهش وزن خودرو به 1520 کیلوگرم شده است.

اما مهم ترین بخش Mila Plus Hybrid Concept Magna Stey مربوط به سامانه تولید نیرومحرکه آن می شود. این خودرو دارای یک موتور بنزینی سه سیلندر و دو موتور الکتریکی مجزا است که به آن امکان دستیابی به سرعت 80 کیلومتر بر ساعت را در مدت 4.9 ثانیه می دهد. البته درصورتی که خودرو فقط از موتورهای الکتریکی استفاده کند. این زمان به 3.6 ثانیه کاهش پیدا می کند. متاسفانه در حال حاضر قدرت خودرو اعلام نشده و تنها می دانیم که برد کلی خودرو 500 کیلومتر و میزان آلایندگیش فقط 32 کیلومتر است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"