کد خبر: ۲۹۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۵ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

تاکيد دولت بر ارائه آمارهاي صحيح به مردم

به گزارش گروه صنعت خبر خودرو، معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت : دولت بر ارائه آمارهای صحیح بدون کم و زیاد به مردم تاکید دارد .

یزدانی دیشب در نشست معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت با مسئولان اقتصادی یزد افزود : ما به دنبال آمارهای غیرواقعی به مردم نیستیم و تمام مصوبات دولت در سفرهای استانی، کارشناسی شده و سه ساله بوده و هیچ تعهدی برای دولت بعد ایجاد نمی‌کند که این نشان دهنده تعهد بالاترین مقام دستگاه اجرایی کشور به نظام و مردم است.

وی گفت : دولت برای حمایت از تشکل‌ها، خانه‌های صنعت و معدن و انجمن‌های علمی و تخصصی، از نظرات آنها در زمینه توسعه همه بخش‌ها استفاده می‌کند و حضور رئیس جمهور یا معاون اول وی در اکثر تشکل‌های بخش خصوصی گواه این ادعاست.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود : براساس آخرین آمارهایی که در سایت وزارت صنعت، معدن و تجارت موجود است، بیش از 84 هزار و 700 واحد فعال صنعتی در کشور با اشتغال بالغ بر 2 میلیون و 200 هزار نفر در حال فعالیت هستند و سهم اشتغال استان یزد قابل توجه است.

یزدانی با اعلام اینکه این واحدها در یک فضای رکودی با تورم کنترل شده فعلی مشغول به فعالیت هستند گفت: البته راهکارهای خروج از رکود هم تدوین شده که یکی از این راهکارها ، تقدیم لایحه خروج از رکود بوده است و به طور یقین با این لایحه و با اتخاذ تصمیماتی که در داخل کشور صورت گرفته، سال آینده شاهد یک جهش بزرگ در بخش‌های مختلف اقتصادی خواهیم بود.

وی افزود: اگر طرح های نیمه کاره با اولویت طرح های دارای 50درصد پیشرفت تکمیل و وارد فاز بهره برداری شود، بالغ بر 2 میلیون و 590هزار شغل جدید در کشور ایجاد می شود.

یزدانی گفت : آمارها در همه عرصه‌ها نشان دهنده پیشرو بودن استان یزد نسبت به دیگر استان‌ها از جمله در بخش صنعت، تجارت، معدن، اصناف و بازاریان داشته و قطعا چنین مردمی شایسته خدمت بیش از پیش هستند.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: به طور قطع مدیر جدید این سازمان در استان یزد با حمایت مدیران و مسئولان استان یزد، صنعت‌گران و اصحاب رسانه استان یزد، برای رشد و توسعه استان یزد تلاش خواهد کرد.

در پایان مراسم از تلاش‌های محمدمهدی زارع تجلیل و محمدرضا علمدار به عنوان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یزد معرفی شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"