کد خبر: ۲۹۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۳
مجله مهر: یک کمپانی کوچک به نام «Monohm» قصد دارد موبایلی دایره‌ای را ارائه کند که در واقع اولین موبایل کارا و هوشمند از این نوع است.

بر خلاف تصور اولیه، شرکت سازنده دوست ندارد این دستگاه را یک تلفن هوشمند بنامد، بلکه آن را «تلفن هوشمند موروثی» یا «ضد تلفن هوشمند» نامگذاری کرده است. این شرکت به افرادی که می‌خواهند بیشتر به اطرافشان توجه کنند و همواره چسبیده به گوشی شان نباشند، توصیه کرده از این تلفن همراه استفاده کنند.  قرار است اپلیکیشن های مخصوصی چون فایرفاکس برای صفحه نمایش دایره ای این گوشی ساخته و توسعه داده شوند. تنها برنامه های محدودی از جمله ابزار تصویربرداری و فیلم برداری و اینترنت گردی به شکل محدود روی این «ضد گوشی» قابل نصب خواهند بود و این دستگاه به هیچ وجه قرار نیست با زنگ، ویبره و آلارم حواس صاحب اش را پرت کند.

کمپانی مونوهم، عکس هایی را از پیش تولید این دستگاه که با نام «Runcible» عرضه خواهد شد، منتشر کرده است که این عکس ها اکثراً در محیط های طبیعی گرفته شده اند. در این عکس ها تصویری از آنچه قرار است در صفحه نمایش گوشی ارائه شود، نمایش داده نشده اما آن ها به شما ایده ای از آنچه که قرار است عرضه شود نشان خواهند داد. در واقع شرکت سازنده قصد دارد بگوید این گوشی جزئی از طبیعت خواهد بود و قصد ندارد بیش از حد شما را معطوف به دنیای مدرن و مجازی نموده و شما را از توجه و اهتمام به محیط اصلی زندگی تان باز دارد.


 



 
اخبار مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"