کد خبر: ۲۹۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۳

فارس: دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه تحقیقات پرونده وام ۶۵۰۰ میلیاردی آغاز شده، گفت: به محض اینکه در این پرونده نتیجه‌ای حاصل شود اطلاع رسانی خواهد شد.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حاشیه دهمین نشست تخصصی فرماندهان و روسای پلیس پیشگیری اظهارداشت: سامانه الکترونیک ارتباط نیروی انتظامی با دادسراها با نام حضرت صیقه طاهره کلید خورد.

وی افزود: این سامانه می‌تواند ارتباط ناجا با دادستانی‌ها را تسهیل کند و در جهت کاهش اطاله دادرسی نقش بسزایی داشته باشد.

وی گفت: قطعاً با توسعه این سامانه به لحاظ کمی و کیفی می‌توانیم شاهد افزایش امنیت باشیم.

حجت‌الاسلام رئیسی در خصوص پرونده‌ای که معروف به وام 6500 میلیاردی است، گفت: همانطور که سخنگو گفته‌اند تحقیقات آغاز شده و من تنها می‌توانم بگویم پس از اینکه تحقیقات به نتیجه رسید اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد.

خبرنگاری پرسید چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه دادسرای کارکنان دولت نامه‌ای را به سازمان غذا و دارو فرستاده تا آنها اسامی شرکت‌های استفاده کننده از روغن پالم را اعلام کنند، آیا این نامه ارسال شده است؟ که دادستان اظهار بی اطلاعی کرد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برنامه‌های قوه قضاییه برای افزایش بهداشت زندان‌ها چیست، گفت: حتماً این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که زندانها نیازمند بودجه و اعتبارات کافی هستند اما اعتبارات آنها متناسب با نیازشان نیست.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه وضعیت سلامت، بهداشت، نگهداری و مسائل امنیتی نیازمند بودجه کافی است، گفت: چندی پیش رئیس سازمان زندانها در جلسه دولت گزارشی را از وضعیت و شرایط زندانیان ارائه دادند.

وی افزود: امیدواریم ریاست دولت و بخش‌های مربوطه بودجه‌ای را برای عملیاتی شدن برنامه‌های سازمان زندان‌ها تخصیص دهند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"