کد خبر: ۲۹۷۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو، گروههای بازرسی در قالب گلگشتهای نوروزی،بر عملکرد جایگاههای سوخت منطقه گیلان، نظارت می کنند.

جایگاههای سوخت گیلان زیر ذره بین گلگشت های نوروزی

به گزارش خبر خودرو، گروههای بازرسی در قالب گلگشتهای نوروزی،بر عملکرد جایگاههای سوخت منطقه گیلان، نظارت می کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال ٩٣ و آغاز تعیطلات نوروزی،گشتهای منظمی در قالب گروههای نظارت، بازرسی و کنترل با عنوان "گلگشتهای نوروزی" بر فعالیت جایگاههای عرضه سوخت نظارت دقیق خواهند داشت تا خدمت رسانی مطلوبی به مسافران نوروزی انجام شود.

فردین چراجی با تاکید براین که تمهیدات لازم نیز برای برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز انجام شده است،تصریح کرد: این شرکت به منظور ذخیره سازی حداکثری، سوخت رسانی مطلوب و ارائه خدمات با کیفیت، همه توان خود را به کار گرفته است تا مسافرانی که به این منطقه از کشور سفر می کنند یا از این منطقه عبور می کنند، مشکلی برای تامین سوخت خودرو خود نداشته باشند.

وی گفت:هم اکنون ٩٤ جایگاه گازطبیعی فشرده (سی ان جی) و  ١١٢جایگاه عرضه سوخت مایع دراین منطقه،آماده خدمت رسانی به مسافران نوروز    شده اند.

به گفته چراجی، هم اکنون بنزین با استاندارد در حد یورو ٤  با درجه آارم سوزی( اکتان) بالا در منطقه گیلان عرضه می شود.

وی از صرفه جویی روزانه یک میلیون لیتر بنزین و جایگزینی آن با سوخت پاک در سطح این منطقه و همچنین احداث سه باب جایگاه عرضه سی ان جی در گیلان خبر داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان خاطر نشان کرد: سامانه٠٩٦٢٧  آماده دریافت هرگونه سوال ، انتقاد و پیشنهاد است و همچنین نرم افزار پمپ بنزین یاب جهت دستیابی به موفعیت مکانی جایگاه ها در هر نقطه از استان در پایگاه اینترنتی پخش فرآورده های نفتی گیلان قابل دسترسی و دانلود است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"