کد خبر: ۲۹۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: خودروی جگوار F – Type به تازگی تحت نظر کارشناسان شرکت Startech به روز رسانی و آماده عرضه در نمایشگاه ژنو شده است.

تیونینگ خودروی اسپرت جگوار F – Type

گروه بین الملل: خودروی جگوار F – Type به تازگی تحت نظر کارشناسان شرکت Startech به روز رسانی و آماده عرضه در نمایشگاه ژنو شده است.

به گزارش خبرخودرو ، استارتک خودروی اسپرت بریتانیایی F – Type را برای آخرین پروژه تیونینگ خود انتخاب کرده و آن را با تجهیز به امکانات و قطعات جدید به محصولی جذاب تر از گذشته تبدیل کرده است.

به گزارش خبر خودرو، این شرکت در کنفرانس خبریش گفت: قطعات جدید در نظر گرفته شده برای این خودروی دو سرنشین در نمایشگاه ژنو در معرض دید جهانیان قرار خواهد گرفت. مهندسین و طراحان این شرکت به عنوان زیر مجموعه ای از گروه BRABUS، قطعات فیبر کربنی اسپرت، ساده و در عین حال زیبایی را برای آیرودینامیک این محصول در نظر گرفته اند.

از امکانات جدید افزوده شده به جگوار F – Type می توان به لبه زیرین سپر جلو، اسپویلر، باله های کناری و دیفیوزر کربنی اشاره کرد. همچنین قاب های آیینه، ورودی های هوای جلو و کاپوت، رینگ آلیاژی 21 اینچی Mono Star S و چهار خروجی اگزوز نیز برای این خودروی اسپرت در نظر گرفته شده است. در قست داخلی نیز تودوزی، نورپردازی و روکش چرم صندلی ها به روز رسانی شده و ظاهری کاملا متفاوت را ایجاد نموده است. هنوز اطلاعاتی در مورد افزایش قدرت موتور خودرو در دسترس نیست.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"