کد خبر: ۲۹۷۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
گروه بین الملل: شاسی بلند کوچک رنو کاجار بعد از چند بار انتشار تیزرهای متفاوت در هفته های اخیر بالاخره در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2015 رونمایی شد.

رونمایی شاسی بلند کوچک کاجار در ژنو

گروه بین الملل: شاسی بلند کوچک رنو کاجار بعد از چند بار انتشار تیزرهای متفاوت در هفته های اخیر بالاخره در نمایشگاه  اتومبیل ژنو 2015 رونمایی شد.

به گزارش خبر خودرو، این شاسی بلند بخش C بازار از لحاظ عملکردی بالاتر از کاپتور قرار می گیرد ولی اندازه ای کوچک تر از نسل جدید کلیوس دارد. کاجار که رقیب محصولاتی همچون نیسان قشقایی است در بازارهای اروپا، افریقا و مدیترانه عرضه خواهد گردید و سپس تا پایان سال به بازار بزرگ چین راه پیدا خواهد کرد.

رنو کاجار مدل 2016 از لحاظ ظاهری شبیه خودروی مفهومی DeZir است و در بخش هایی از آن به ویژه در قسمت عقب می توان متوجه شباهتش به خودروهای کلیو و یا حتی کاپتور شد. بدنه این خودرو که دارای صفحات محافظ است بر روی رینگ های 19 اینچی آلیاژی قرار گرفته و طراحی داخلی آن نیز تا حد زیادی با دیگر محصولات رنو متفاوت می باشد.

گمان می رود از طراحی داخلی کاجار در ساخت نسل آینده مگان نیز استفاده شود. در حال حاضر قیمت رسمی این محصول اعلام نشده است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"