کد خبر: ۲۹۷۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
تسنیم: آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران در حاشیه اجلاس سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری که صبح امروز در مجتمع فرهنگی مؤتلفه برگزار شد، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به پرسشی مبنی بر "آیا قرار است دیدار سه‌جانبه با آیت‌الله مصباح یزدی و آیت‌الله یزدی و شما تا پایان اسفند انجام گیرد؟" اظهار داشت: هنوز دیدار انجام نشده و تمایل داریم که انجام گیرد.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا جامعه روحانیت می‌خواهد این دیدار انجام شود، گفت: جامعتین پیشقدم است و ما می‌خواهیم این دیدار انجام و مشورت صورت گیرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز تهران در پاسخ به این پرسش که کدام‌یک از آقایان در انتخابات ریاست خبرگان رهبری کاندیدا می‌شود، گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما خیلی‌ها مطرح هستند و باید ببینیم که اعضای خبرگان به چه‌کسی رأی می‌دهند.

آیت‌الله موحدی کرمانی درباره نامزدهای احتمالی ریاست خبرگان، گفت: ممکن است آقای هاشمی شاهرودی یا آقای یزدی و یا آقای مصباح یزدی کاندیدا شوند و ممکن است آیت‌الله جنتی نیز از نظر قبلی خود منصرف شوند و کاندیدای ریاست خبرگان شود.

وی در پایان درباره کاندیداتوری هاشمی‌رفسنجانی نیز گفت: شاید آقای هاشمی‌رفسنجانی نیز کاندیدای ریاست خبرگان رهبری شود؛ نمی‌دانم، البته ممکن است چند نفر کاندیدای ریاست خبرگان رهبری شوند و این طور نیست که فقط یک کاندیدا برای آن وجود داشته باشد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"