کد خبر: ۲۹۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: الون موسک، کارآفرین مشهور و صاحب ثروتمند تسلا موتورز – از احتمال قانون شکنی خودروهای خودران در آینده و افزایش مخاطرات وابسته به آن خبر داد.

عدم تمایل مدیر تسلا به تولید خودروهای خودران

گروه بین الملل: الون موسک، کارآفرین مشهور و صاحب ثروتمند تسلا موتورز – از احتمال قانون شکنی خودروهای خودران در آینده و افزایش مخاطرات وابسته به  آن  خبر داد.

به گزارش خبر خودرو، الون موسک در یک کنفرانس علمی برگزار شده توسط Nvidia در مورد آینده خودروهای خودران گفت: "فکر می کنم مردم در آینده به دلیل خطرناک بودن خودروهای خودران اعتنایی به آن نمی کنند. شما نمی توانید از کسی بخواهید یک ماشین دو تنی کشنده را براند." وی همچنین با اشاره به حضور آقای هوانگ – مدیر Nvidia – از  تلاش های او برای طراحی ریز تراشه های مدرن مورد استفاده برای سامانه های متفاوت خودروی تسلا مدل اس تقدیر  کرد.

وی بار دیگر تصریح کرد که تسلا علاقمند به تولید محصولاتی است که مردم خود هدایتشان را بر عهده دارند. گفتنی است در حال حاضر شرکت های بزرگی همچون مرسدس – بنز، ب ام و  و حتی گوگل و اپل در صدد توسعه فناوری های نوین برای تحقق و گسترش استفاده از خودروهای خودرانی هستند که تنها بر پایه هوش مصنوعی و با امنیت در جاده ها حرکت می کنند.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"