کد خبر: ۲۹۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۰۵ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: سدان سری 1 جدید بی ام و این هفته مجددا دیده شد اما این بار با پوشش استتاری اصلاح شده در حال گردش در نوربورگرینگ است.

بی ام و در حال تست سدان سری 1 است

گروه بین الملل: سدان سری 1 جدید بی ام و این هفته مجددا دیده شد اما این بار با پوشش استتاری اصلاح شده در حال گردش در نوربورگرینگ است.

به گزارش خبرخودرو، این مدل کامپکت چهار در جدید بی ام و که برای رقابت با سدان آئودی A3 و مرسدس بنز CLA طراحی شده در سال 2016 رونمایی خواهد شد.

گمان می رفت این خودرو زودتر معرفی شود اما مدیر محصول بی ام و در استرالیا،  Shawn Ticehurstتایید کرده است که این سدان دیفرانسیل جلوی جدید تا زمان جایگزینی هاچ بک دیفرانسیل عقب کنونی اش معرفی نخواهد شد.

Ticehurst گفت: "مدل کنونی این خودرو در سال 2011 عرضه شد بنابراین هنوز زمان زیادی برای باقی ماندن در بازار دارد. این خودرو هنوز جدید است. اما از آنجا که ما مدل های این کلاس را جایگزین می کنیم و این کار را با x1 شروع کرده ایم می توانید ساختار دیفرانسیل جلو را در خودروهای بیش تری ببینید."

تصاویر فاش شده از این خودرو بار دیگر تایید می کنند که این مدل جدید با طراحی یک سدان معمولی به جای ظاهری کوپه مانند چهار در کشیده CLA، در کنار A3 قرار خواهد گرفت.

برخلاف CLA که اساسا کشیده تر از سدان 'W204' کلاس C است، این بی ام و جدید به طور قابل توجهی کوچک تر از سدان سری 3 است.

این بی ام و کوچک جدید در درجه اول با ساختار دیفرانسیل جلو عرضه می شود و از پلتفرم UKL به کار رفته در جدیدترین طیف مدل های مینی و سری 2 اکتیو تورر جدید بهره می برد.

گمان می رود نیروی این خودرو از موتورهای توربوشارژ سه و چهار سیلندر استفاده شده در اکتیو تورر تامین شود و مدل ممتاز M پرفورمانس نیز برای آن ارائه شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"