کد خبر: ۲۹۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۰۷ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: میتسوبیشی دو تیزر تصویری جدید از نسخه فیس لیفت آتلندر را برای نمایشگاه اتومبیل نیویورک 2015 رونمایی کرد.

انتشار تیزرهای  جدید میتسوبیشی آتلندر جدید

گروه بین الملل: میتسوبیشی دو تیزر تصویری جدید از نسخه فیس لیفت آتلندر را برای نمایشگاه اتومبیل نیویورک 2015 رونمایی کرد.

به گزارش خبر خودرو، بار دیگر میتسوبیشی آتلندر توانست به کمک دو تصویر جدیدش که قسمت های جلو و عقب را نمایش می دهد مورد توجه قرار بگیرد. البته اگر چه این خودرو تنها یک نسخه فیس لیفت است اما شرکت عقیده دارد که زبان طراحی محصولات آینده برند خود را نمایندگی می کند.

این شاسی بلند فیس لیفت در قسمت جلویی از خودروی مفهومی PHEV – S الهام گرفته و در آن می توان متوجه تزئینات کرومی شد. از سویی قسمت عقبی جذابیت بیشتری دارد و بر پایه پاجیرو اسپرت طراحی شده است. در اتاق خودرو نیز به روز رسانی هایی صورت گرفته که البته بسیار زیاد نمی باشد و بیشتر حول استفاده از مواد با کیفیت تر و ورودی های جدید هوا متمرکز شده است.

نسل فعلی آتلندر از سال 2012 تولید می شود و قرار است تا زمان معرفی نسل جدید آن، نسخه فیس لیفتش نظر مساعد مشتریان را جلب کند. این محصول بر روی پلتفرم GS و در تاسیسات روسیه و ژاپن تولید می گردد و دارای موتورهای 2.0 و 2.4 لیتر بنزینی و 2.2 لیتری دیزلی به همراه 3.0 لیتری V6 است.

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"