کد خبر: ۲۹۹۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: ب ام و از در نظر گرفتن نسخه ای جدید از خودروی سری 3 گرن توریزمو با نام Luxury Lounge برای بازار ژاپن خبر داد.

معرفی نسخه جدید از سری 3 گرن توریزمو در ژاپن

گروه بین الملل: ب ام و از در نظر گرفتن نسخه ای جدید از خودروی سری 3 گرن توریزمو با نام Luxury Lounge برای بازار ژاپن خبر داد.

به گزارش خبر خودرو، ب ام و تصمیم دارد خودروی سری 3 گرن توریزمو را به محصولی جذابتر برای مشتریان تبدیل کند و از آن جا که ژاپنی ها همواره دنبال خودروی های خاص و گاهاً عجیب بوده اند می توان گفت عرضه نسخه Luxury Lounge آن، این شرکت را به هدفش نزدیک تر می کند.

به گفته مقامات ب ام و این خودرو تنها به صورت انحصاری در ژاپن عرضه خواهد شد. طبق اعلام شرکت تولید کننده ب ام و 3 – Series Gran Turismo Luxury Lounge دارای رنگ های بدنه آبی و سپید بوده و در قسمت داخلی آن از روکش چرم و داکوتا برای صندلی ها استفاده شده است.

به علاوه خودروی فوق دارای سامانه کمکی رانندگی، نمایشگر HVD، صندلی های مجهز به گرم کن و سامانه کمکی پارک است. نیروی مورد نیاز این خودروی لوکس از طریق موتور 2.0 لیتری بنزینی توربو شارژ به توان 184 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتون متر تامین می شود و از طریق یک جعبه دنده 8 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می گردد.

قرار است تنها 140 دستگاه از Luxury Lounge تولید شود ولی هنوز قیمت رسمی آن اعلام نشده است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"