کد خبر: ۳۰۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۴

تسنیم : «خالد المدانی» عضو شورای عالی کمیته‌های انقلابی یمن گفت که این کشور به گورستانی برای عربستان و مزدوران آن تبدیل خواهد شد.

وی افزود: ملت‌های عربی و اسلامی تجاوز عربستان را محکوم می‌کنند، زیرا ملت‌ها را نمی‌توان با پول خرید و فروش کرد.

المدانی با بیان اینکه خونهایی که هواپیماهای عربستانی و کشورهای هم‌پیمان آن در یمن ریخته‌اند آتش‌فشان و زلزله‌ای خواهد بود که عرش طاغوتیان را به لرزه در می‌آورد، گفت: رفتارهای عربستان از روحیه‌ استکباری این کشور نشئت می‌گیرد.

عضو شورای عالی کمیته‌های انقلابی یمن افزود: همان‌طور که فرعون در دریا غرق شد، متجاوزان به یمن نیز در این کشور غرق خواهند شد.

وی در ادامه گفت: همه جهانیان می‌گویند که بزرگترین اشتباهی که عربستان مرتکب شد تصمیم این کشور برای مبارزه با اراده فولادین ما بود.

المدانی گفت: مردم یمن به کسانی که به کشورشان تجاوز می‌کنند اجازه نمی‌دهند که سالم از آنجا خارج شوند.

وی افزود: ما با متجاوزان مقابله به مثل خواهیم کرد.

عربستان سعودی بامداد امروز با همکاری آمریکا، مصر، بحرین، امارات، قطر و کویت حملات خود به یمن را آغاز کرد. این عملیات که با پشتیبانی و چراغ سبز آمریکا آغاز شده است "طوفان اراده" نامیده شد.

برخی گزارش‌ها از همکاری پاکستان و ترکیه با ائتلاف به‌رهبری عربستان در حمله به یمن حکایت دارد.

خبرنگار خبرگزاری روسی اسپوتنیک که در یمن به سر می‌برد، می‌گوید در جریان این حملات هوایی تاکنون 65 نفر از شهروندان یمنی شهید شده‌اند.

بر اساس آخرین اخبار کشورهای سودان شمالی، اردن و مغرب نیز در تجاوز به خاک یمن شرکت کرده‌اند. شبکه خبری العربیه اعلام کرده است که عربستان سعودی وعده داده 100 هواپیمای جنگی و 150هزار نیروی نظامی‌ به یمن گسیل دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"