کد خبر: ۳۰۰۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: دلتاوینگ به زودی برای استفاده در جاده تولید می شود.

دلتاوینگ خودروی جاده می شود

گروه بین الملل: دلتاوینگ به زودی برای استفاده در جاده تولید می شود.

به گزارش خبرخودرو، Don Panoz  قبل از آغاز مسابقات 12 ساعته Sebring اعلام کرد که خودروسازی اش تصمیم دارد نسخه ای مخصوص جاده از دلتاوینگ را تولید کند.Panoz  اعلام کرد که ساختار قسمت جلی باریک دلتاوینگ تولیدی، اساس یک خودروی خانواده جاده ای خواهد بود.

اولین مدلی که بر این اساس ساخته می شود یک GT دو سرنشین باموتور توربوشارژ چهار سیلندر با قدرتی در حدود 350 اسب بخار خواهد بود. این خودرساز اعلام کرده که قیمت مدل دو سرنشینش در حدود 60 هزار دلار خواهد بود.

پس از آن یک سدان چهار سرنشین از این خودرو ساخته خواهد شد و در حالی که اطلاعات اندکی از این مدل در دسترس است، Panoz اظهار داشته که این مدل اصلی قدرتی در حدود 100 اسب بخار و قیمت 30 هزار دلار خواهد داشت. این خودروساز 80 ساله، خودروهای مسابقه ای عالی را تولید می کند. شاسی این خودروی جاده ای نیز اساس خودروی سابقه دلتاوینگ GT جدید خواهد شد.

در حال حاضر مشخص نیست که شرکت Panoz این خودروها را می فروشد و یا با تولید کننده دیگری شریک می شود. در مورد نیرومحرکه این خودروها نیز تصمیمی اتخاذ نشده و مکن است از سیستم های کاملا الکتریکی، بنزینی و یا هیبریدی برای آن ها استفاده شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"