کد خبر: ۳۰۰۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۴
گروه بین الملل: مرسدس GLE کوپه برای اولین بار در نمایشگاه خودروی بانکوک 2015 برای بازار تایلند به نمایش درآمد.

مرسدس GLE کوپه در بانکوک به نمایش درآمد

گروه بین الملل: مرسدس GLE کوپه برای اولین بار در نمایشگاه خودروی بانکوک 2015 برای بازار تایلند به نمایش درآمد.

به گزارش خبرخودرو، این رقیب بی ام و X6 ماه ژانویه در NAIAS 2015 رونمایی جهانی شده بود.

مرسدس GLE کوپه، مفهئم این خودروساز از خودروی فعال اسپرت است که در ابتدا توسط بی ام و X6 پایه گذاری شد. GLE کوپه که بر اساس پلتفرم کلاس M ساخته شده دارای عناصر طراحی شاسی بلند کانسپت کوپه است. این خودرو از سبک طراحی جدید این برند بهره می برد که در ابتدا در مدل های ساخته شده بر اساس MFA به کار می رفت و شامل جلوپنجره برجسته و چراغ های جلوی جدید است.

هایلایت طراحی این خودرو خط سقف شیب دار و ارتفاع بیش تر آن است. طراحی قسمت پشت این خودرو مشابه کوپه کلاس S پرچم دار است.

طراحی اتاق این خودرو شبیه به GLE (کلاس M) است و تنها دریچه های هوای مرکزی جدید، نمایشگر سرگرمی، فرمان اسپرت و صندلی های اسپرت آن متفاوت هستند. این خودرو دارای روکش چرم ناپا و تودوزی چوبی و قسمت های نقره ای و آلومینیومی در اطراف اتاق است.

GLE کوپه در مدل های دیزلی و بنزینی شامل GLE 350d 4MATIC و GLE 400 4MATIC موجود است. مدل دیزلی این خودرو دارای قدرت 258 اسب بخار و گشتاور 620 نیوتون متر و مدل بنزینی دارای قدرت 333 اسب بخار و گشتاور 480 نیوتون متر است.

هم چنین یک مدل GLE 450 AMG نیز برای این خودرو وجود دارد که قدرت 367 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتون متر تولید می کند. این مدل به صورت استاندارد با گیربکس اتوماتیک 9G-Tronic عرضه می شود که نیرو را به سیستم چهار چرخ فعال 4MATIC منتقل می کند.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"