کد خبر: ۳۰۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۸ فروردين ۱۳۹۴
به گزارش خبرخودرو ، مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا (سايپايدك) از آمادگي كامل نمايندگي‌هاي منتخب سايپا براي ارائه خدمات و امداد نوروزي به مسافران در آستانه آغاز موج دوم سفرهاي نوروزي خبر داد.

آمادگی كامل نمايندگي‌ های سايپا برای ارائه خدمات و امداد رسانی در آستانه موج دوم سفرهای نوروزی

به گزارش خبرخودرو ، مديرعامل سازمان خدمات پس از فروش سايپا (سايپايدك) از آمادگي كامل نمايندگي‌هاي منتخب سايپا براي ارائه خدمات  و امداد نوروزي به مسافران در آستانه آغاز موج دوم سفرهاي نوروزي خبر داد.

مهندس مصطفي وحيدزاده با اشاره به اجراي موفقيت‌آميز طرح خدمات و امداد نوروزي سال 94 گروه خودروسازي سايپا در هفته نخست سال، اظهار داشت: نمايندگي‌هاي منتخب گروه سايپا همزمان با آغاز موج دوم سفرهاي نوروزي با آمادگي كامل پذيراي مشتريان عزيز خواهند بود.

وي ادامه داد: تاكنون با هيچ مشكلي در خصوص كمبود قطعات يدكي در كشور مواجه نبوده‌ايم و قطعات مورد نياز به سراسر كشور ارسال شده است ؛ ضمن اينكه پيش‌بيني‌هاي لازم براي مواقع ضروري انجام شده تا قطعات مورد نياز در كمترين زمان ممكن به نمايندگي‌ها ارسال گردد.

مهندس وحيدزاده افزود: تاكيد ما بر ارائه خدمات با كيفيت به مشتريان است تا خاطره خوبي از خدمات سايپا در سفرهاي نوروزي در ذهن مشتريان ما نقش ببندد. نمايندگي‌هاي سايپا از تمام ظرفيت و توان خود براي ارائه خدمات با كيفيت به مشتري استفاده مي‌كنند تا هموطنان با خاطري آسوده از باقي مانده تعطيلات لذت ببرند.

وي در ادامه به رضايت مشتريان از سرعت و كيفيت خدمات امدادي نمايندگي‌ها در طول هفته گذشته اشاره كرد و گفت: نظرسنجي‌هاي انجام شده حاكي از رضايت مشتريان از كيفيت خدمات امدادي نمايندگي‌هاي سايپا است كه اميد مي‌رود تا پايان طرح امداد نوروزي اين روند افزايش يابد. لازم به يادآوري است طرح امداد نوروزي گروه خودروسازي سايپا تا پانزدهم فروردين ادامه خواهد داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"